تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

همکاری در فروش و کسب درآمد با آی آر پاور

irPowerWeb از سال ۱۳۸۳ به عنوان یکی از اولین شرکت های میزبانی وب کشور فعالیت خود را آغاز در سال ۱۳۸۷ با نام حقوقی شرکت رسانه گستر داتیس (با مسئولیت محدود) به فعالیت خود ادامه داد.

این شرکت با ارایه خدمات برتر و با استاندارد های روز دنیا توانست نسبت به کسب گواهینامه های بین المللی رضایتمندی مشتریان ISO-10004 و کیفیت خدمات میزبانی وب ISO-9001 اقدام نماید.

irPowerWeb در ۱۵ سال گذشته توانسته افتخارات بسیاری را کسب نماید که از این میان می توان به همکاری تجاری برتر با رجیسترار های داخلی و بین المللی دامنه ، کسب عناوین برتر در ثبت دامنه های بین المللی، دریافت گواهینامه Geek و کسب نشان های افتخار متعدد داخلی و خارجی اشاره کرد.

در حال حاضر irPowerWeb به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و ثبت دامنه در کشور در حال ارایه خدمات به بیش از ۳۰۰،۰۰۰ وب سایت فارسی زبان و دارای بزرگترین شبکه نمایندگی خدمات میزبانی وب و دامنه در کشور است.

خدمات قابل ارایه این شرکت شامل میزبانی وب لینوکس، میزبانی وب ویندوز، میزبانی وب ویژه سایت های پر بازدید، ثبت دامنه، نمایندگی میزبانی وب، نمایندگی ثبت دامنه، سرورهای مجازی، سرورهای اختصاصی و همچنین گواهینامه های دیجیتال (SSL) می باشد.

چرا به  میتوان به عنوان میزبان وب اعتماد کرد؟

IRPOWER در ۱۶ سال گذشته به عنوان یکی از بزرگترین ارایه دهنده خدمات هاست لینوکس، هاست ویندوز، ثبت دامین، نمایندگی میزبانی وب، نمایندگی ثبت دامنه، سرور مجازی، سرور اختصاصی و گواهینامه دیجیتال SSL میزبان بیش از ۳۰۰٬۰۰۰ وب سایت پارسی زبان بوده است که همواره خدمات با کیفیت به همراه پشتیبانی بی نظیر با قیمت های مناسب به کاربران خود ارایه کرده است.

بیش از یک ده تجربه

بیش از ۱۶ سال ارائه خدمات میزبانی وب و افتخار ارائه خدمات به بیش از ۳۰۰ هزار وب سایت نشان دهنده کیفیت خدمات ماست.

پشتیبانی موثر

تیم پشتیبانی در تمام ساعت‌های شبانه‌روز آماده‌ی پاسخ‌گویی به نیازها و مشکلات کاربران از طریق سامانه پشتیبانی ‌می‌باشد.

تکنولوژی‌های بروز

استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های سخت افزاری و نرم افزاری موجب پایداری و سرعت خدمات ما گیرده است.

کارشناسان مجرب

ما بهترین ها را برای پشتیبانی به شما انتخاب کرده ایم. تیمی متشکل از متخصصان با تجربه IT آماده پاسخگویی به شما هستند.

ضمانت بازگشت وجه

جهت افزایش سهولت انتخاب و افزایش اطمینان، امکان فسخ سرویس و بازگشت وجه در هر مقطعی زمانی فراهم شده است.

امن و سریع

امنیت اطلاعات جزو اولویت‌های ما است و از این رو آخرین ابزار و تکنیک‌ها را جهت ارتقا به خدمت گرفته ایم.

خدمات مطمئن دامنه

برای داشتن یک وب سایت، ابتدا لازم است دامنه خود را به ثبت رسانید. دامنه یا Domain همان نام وب سایت است که به میزبان سایت متصل می شود. برای ثبت دامین، غیر از انتخاب نام دامین، لازم است بسته به فعالیت خود پسوند دامنه خود را از بین پسوندهای متنوع دامنه انتخاب نمایید.

میزبانی وب حرفه‌ای

میزبانی وب به خدماتی گفته می‌شود که اطلاعات سایت بر روی سرورهایی که به شبکه اینترنت متصل هستند، قرار گرفته و توسط وب سروری که روی آن نصب شده است محتوای سایت را معرض نمایش کاربران اینترنت قرار می‌دهند.

میزبانی سرور مجازی

سرور مجازی یا سرور اختصاصی مجازی خدمتی است که در آن امکانات یک سرور واقعی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد اما حدود مصرف منابع سخت‌افزاری آن بوسیله نرم افزار مجازی ساز محدود شده است. از این رو این سرویس انعطاف پذیری زیادی نسبت به میزبانی وب داراست.

میزبانی سرور اختصاصی

سرور اختصاصی، خدمتی برای وب‌سایت‌های بزرگ است که به دلایل مختلف از قبل امکانات خاص نرم‌افزاری و یا پایداری بالا نمی خواهند از سرویس‌های اشتراکی استفاده نمایند. در این سرویس به واسطه اختصاصی بودن تمامی منابع و سیستم عامل کنترل کاملی بر روی سرویس در اختیار کاربر قرار میگیرد.

سایر خدمات حرفه‌ای وب

در آی‌آر پاور وب سعی شده است تا خدمات گوناگون در زمینه میزبانی وب، همگی زیر یک سقف جمع گردد تا کاربران بدون صرف زمان اضافه برای پیدا کردن سرویس دهنده دیگری برای نیازهای خود، بتوانید به گسترش وب‌سایت و کسب‌وکار خود بپردازید.

افتخارات ما

گواهینامه ISO-9001 و ISO-10004

با ارائه خدمات برتر موفق به اخذ گواهینامه‌های بین المللی رضایتمندی مشتریان ISO-10004 و کیفیت خدمات میزبانی وب ISO-9001 شدیم.

عضو رسمی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

کسب مجوز فعالیت در زمینه میزبانی وب و دامنه از سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به عنوان یکی از اعضای رسمی آن سازمان

کارگزار رسمی سازمان فیزیک نظری

یکی از قدیمی ترین کارگزاران (نمایندگان) رسمی ایرنیک در زمینه ثبت، تمدید و انتقال دامنه های ملی (.ir)

برترین همکار تجاری رجیسترارهای بین المللی

کسب بالاترین درجه همکاری با رجیسترارهای بین المللی با توجه به حجم معاملات صورت گرفته بر اساس تعداد دامنه های ثبت شده

دیدگاهتان را بنویسید