تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

سیستم همکاری در فروش هاست ، میهن وب هاست

میهن وب هاست ارائه دهنده خدمات میزبانی وب، سرور مجازی، اختصاصی، طراحی، برنامه نویسی و سرویس های متنوع تحت وب است .
تخصص و اراده ما ارائه سرویس های پر سرعت ، مطمئن و مطابق با تکنولوژی روز دنیاست .
ما با افتخار، میزبان بیش از ۹۰ هزار مشترک بوده ایم. اگر تاکنون عضو خانواده ما نشده اید ،جای شما در جمع ما خالیست. پیشاپیش ورودتان را به این خانواده تبریک می گوییم.

دامنه

دامنه آدرس اینترنتی وب سایت شما است. شما می توانید با توجه به کاربری سایتتان انواع دامنه ها را در میهن وب هاست ثبت کنید.
ما در میهن وب هاست، دامنه های ir, com, net, org, info, biz و co را ثبت می کنیم. همچنین شما می توانید، دامنه فعلی سایت خودتان را برای تمدید به ناحیه کاربری خودتان در میهن وب هاست منتقل کنید.

میزبانی وب

میزبانی وب، تهیه فضایی روی اینترنت برای میزبانی وب سایت است. در واقع همه انواع وب سایت های اینترنتی از فضاهای میزبانی وب استفاده می کنند.
اصطلاح میزبانی وب با نام های وب هاست، هاست، hostو webhost نیز شناخته می شود.
میهن وب هاست، خدمات میزبانی وب را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ضمن ارائه پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته، خدمت شما تقدیم می کند.

سرور مجازی

این محصول به شما امکان تجربه و استفاده از تمامی امکانات یک سرور اختصاصی با قدرتی البته به مراتب کمتر از سرور اختصاصی فیزیکی را می دهد.
میهن وب هاست ، خدمات سرور مجازی (VPS) با حافظه های پرسرعت SSD و NVMe ، مجازی سازی KVM و پنل مدیریت سرور Virtualizor ارائه می دهد .
سرور مجازی به شما ( مدیر سرور ) این امکان را خواهد داد که با بالاترین سطح دسترسی سیستم عامل ( root ) نسبت به تغییرات مد نظر خود ، اقدامات لازم را مبذول نمایید .

سرور اختصاصی

سرور اختصاصی، رایانه ای تمام کمال با امکان ارائه ۲۴ ساعته خدمات است. این سرورها در مکان های مخصوص با استاندارد های بالا نگه داری می شوند تا بدون هیچ گونه اختلالی به سرویس دهی خود بپردازند.
شما از سرور اختصاصی می توانید برای کاربردهای مختلفی به خصوص میزبانی سایت های بسیار بزرگ استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید