تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

سیستم همکاری در فروش هاست ، برتینا

درباره شرکت برتینا

برتینا به عنوان یک شرکت بزرگ سهامی در زمینه ارائه سیستم ها , نرم افزارها , سخت افزارها و خدمات تحت شبکه و اینترنت در ایران فعالیت می نماید. حیطه اصلی فعالیت این شرکت فناوری اطلاعات بوده و تلاش می نماید تا حوزه فعالیت را در این موضوع گسترش دهد. سرمایه اصلی برتینا نیروی انسانی متخصص و متعهد میباشد که با پشتیبانی شبانه روزی توانسته است با افتخار میزبان بسیاری از سازمانهای دولتی ، نیمه دولتی و شرکت های کوچک و بزرگ معتبر کشور باشد.

خط مشی کیفیت و مشتری مداری برای شرکت برتینا شامل موارد ذیل می باشد :

١ – بهبود مستمر در ارائه خدمات در راستای جلب رضایت مشتری
۲- ارتقاء فعالیت های سازمان در راستای کاهش شکایات و ارتقاء رضایتمندی مشتریان
۳- ارتقاء سطح آگاهی و آموزش پرسنل
۴- برتری در بازار هاست و دامنه
شرکت برتینا در راستای نظام مدیریت شکایات مشتریان ، ضمن تاکید بر رازداری اطلاعات مشتریان، بر بدون هزینه بودن بررسی و رسیدگی به شکایات تاکید دارد.

شرکت فناوری پیشرفته پارسیان به شماره ثبت ۲۱۹۸۹۴ و شماره ملی ۱۰۱۰۲۶۱۱۹۶۳ در سال ۱۳۸۳ تاسیس گردید. بعدها نام شرکت فناوری پیشرفته پارسیان (سهامی خاص) به نام تجاری برتینا تغییر یافت. نام برتینا به صورت رسمی طی اظهارنامه ثبت علامت تجاری به شماره ۱۳۹۲۵۰۱۴۰۰۰۱۰۳۸۸۴۰ در اداره ثبت علائم تجاری و مالکیت صنعتی ثبت گردید و نام فناوری پیشرفته پارسیان به نام تجاری برتینا تغییر یافت.
برتینا در سال ۱۳۹۳ با اقزایش سرمایه اقدام به توسعه خدمات خود نمود و خدمات سامانه ستاد و آموزشکده فنی برتینا را به فهرست خدمات قابل ارائه خود افزود.
اطلاعات شرکت فناوری پیشرفته پارسیان (سهامی خاص) به شرح زیر می باشد:
تلفن: 021 61064
فکس: ۴۴۲۳۳۵۵۸ ۰۲۱
پیامک اختصاصی: ۱۰۰۰۶۱۰۶۴
دفتر مرکزی: خیابان ستارخان، کوچه حجت، پلاک ۸، ساختمان برتینا
ایمیل: it [@] bertina . ir
نام حقوقی شرکت: فناوری پیشرفته پارسیان
شماره ثبت شرکت: ۲۱۹۸۹۴
نوع شرکت: سهامی خاص
سال تاسیس: ۱۳۸۳
کد ملی شرکت: ۱۰۱۰۲۶۱۱۹۶۳
شماره مجوز فعالیت: ۲۱۰۱۱۵۸۲
گواهی احراز صلاحیت: ۲۲۵۲۴

برتینا بر این باور است که بقا و رشد و توسعه در گرو بر آوردن انتظارات به حق مشتریان و جلب رضایت آنهاست وچه بسا این امر از طریق عرضه خدمات در بالاترین سطح کیفیت مطابق خواسته های مشتری میسر می شود. کیفیت خدمات در شرکت برتینا تعهدی در بالاترین سطح سازمان بوده و مسئولیت پذیری تمامی مدیران، سرپرستان و کارکنان از مهم این مطلب است .

در اردیبهشت ماه ۱۳۸۳ شمسی برتینا با عنوان “شرکت فناوری پیشرفته پارسیان (سهامی خاص)” و عنوان انگلیسی “Persian HighTech Co. PHT به صورت رسمی و تحت شماره ۲۱۹۸۹۴ در اداره ثبت شرکتها به مدیریت آقای عباس برتینا در کشور ایران ثبت گردید و فعالیت خود را از ابتدای امر در چهارچوب مقررات جمهوری اسلامی ایران آغاز نمود . به دلیل سخت کوشی فراوان و پیگیری مستمر تیم کاری برتینا به سرعت از سایر رقبا پیشی گرفت و پس از گذشت تنها پنج سال از شروع فعالیت در بین شرکتهای برتر حوزه فعالیت خود قرار گرفت و توانست تعداد پرسنل وهمچنین خدمات خود را چندین برابر نماید .
در سال ۱۳۸۸ این شرکت توانست امکانات فیزیکی و سخت افزاری خود را به صورت چشم گیری ارتقا بخشد و تمامی مجوز و گواهینامه های مورد نیاز را کسب نماید و خود را به عنوان یک شرکت مطرح فناوری اطلاعات معرفی نماید . طی سال های پس از ۱۳۸۸ رشد پیوسته برتینا ادامه داشت و برتینا توانست با گسترش بازار خود و تثبیت برند برتینا تعداد مشتریان خود را به بیش از ۳۰٫۰۰۰ مشتری افزایش دهد.
برتینا در سال ۱۳۹۳ توانست با پیاده سازی دقیق و کامل استانداردهای بین المللی مدیریت کیفیت و رضایتمندی مشتریان و امینت و محیط زیست و ایمنی گواهی های استاندارد ISO9001 SGS را از معتبرترین موسسات جهانی دریافت نماید .تمامی محصولات و خدمات برتینا ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیت های برتینا تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است . از جمله مجوز های این شرکت میتوان به مجوز صادر شده از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران به شماره صنفی ۲۱۰۱۱۵۸۲ و مجوز احراز صلاحیت از معاونت ریاست جمهوری (شورای عالی انفورماتیک) ، مجوز اجرای دوره های فناوری اطلاعات از سازمان فنی و حرفه ای کشور و همچنین دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت نام برد .
در حال حاضر برتینا افتخار ارائه انواع کالا و خدمات حوزه فعالیت خود به مجموعه گسترده ای مشتریان از سازمانهای بزرگ دولتی و خصوصی تا کسب و کارهای کوچک شخصی و فروشگاهی را دارد.

بزرگترین افتخار ما ، مشتریان فهیم و قابل تقدیر میباشند که همواره برای ما انگیزه برای ارتقا و ارائه خدمات هرچه بهتر را ایجاد نموده اند . تنها راه سپاسگزاری خدمت صادقانه ، تلاش شبانه روزی و همچنین معرفی برخی از موفقیت ها به عنوان قدردانی از شما مشتریان محترم میباشد .

  • دارای بهترین کیفیت میزبانی (وب هاست) در ایران
  • تنها دارنده گواهینامه از گوگل در ایران .
  • لوح تقدیر به عنوان محصول برتر نوآورانه در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد
  • لوح تقدیر به عنوان محصول برتر نوآورانه در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • کارگزار رسمی ثبت دامنه ir از پژوهشگاه دولتی دانشهای بنیادی
  • جهت مشاهده مجوزها به ادرس گواهی ها و مجوزات مراجعه نمایید

هر چند برتینا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ با طراحی وب سایت آغاز نمود، اما چشم انداز این شرکت که تبدیل شدن به یکی از سه شرکت بزرگ فناوری اطلاعات (IT) در کشور و یکی از ۱۰۰ شرکت بزرگ کشور تا سال ۱۴۰۰ میباشد از سال ۱۳۹۰ با تغییرات اساسی در ساختار مدیریتی شرکت کلید خورد. حال دستیابی به این هدف تلاش مصرانه و خستگی ناپذیری را می‌طلبید و با برنامه ریزی‌های انجام شده در این مسیر قدم برمی داریم

ارائه خدمات پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته (حتی ایام تعطیل) کلیه خدمات برتینا یک شعار نیست و این را یافته ایم که تنها راه موفقیت دائم ، تعهد و صداقت است .کارشناسان برتینا در تمام ساعات شبانه روز از طریق تلفن های مستقیم ، تیکت و چت آنلاین آماده پاسخ گویی تا رفع ایرادات احتمالی کاربران گرامی میباشند و تنها مسائل مالی میباشد که در ساعات اداری رسیدگی میگردد . سامانه پشتیبانی برتینا به آدرس clients.bertina.us فعال میباشد و کاربران میتوانند با مراجعه به آدرس مذکور درخواست خود را ارسال نموده و همچنین میتوانند پایگاه مقالات مفید برتینا را نیز مطالعه فرمایند .
واحد پشتیبانی فنی برتینا با بهره گیری از سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته ای که در اختیار دارد دائما در حال پایش و بررسی و مانیتور (Monitoring) سرویس های خود میباشد و با مشاهده کمترین اختلالی در ابتدا به صورت خودکار از طریق SMS و ایمیل به تمامی کارشناسان برتینا اطلاع رسانی میگردد و نهایتا مدیر بخش فنی موظف میباشد در کوتاهترین فاصله زمانی ایراد به وجود آمده را مرتفع نماید .

دیدگاهتان را بنویسید