تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

سیستم همکاری در فروش مهر هاست

هاست لینوکس Linux Hosting

سرور های هاست لینوکس ( Linux Hosting ) مهرهاست در قویترین دیتاسنتر ( Datacenter ) های کشور آمریکا مانند Caro.net و … میزبانی می شوند که از نظر سطح پایداری شبکه و آپتایم در کنار استفاده از با کیفیت ترین سخت افزار های Dell و Supermicro در سطح درجه اول دیتاسنتر های جهان شناخته شده و تضمین شده هستند. همچنین تیم فنی و پشتیبانی مهرهاست با ۱۰ سال تجربه حرفه ای به صورت ۲۴ ساعته سرور های هاست لینوکس را بررسی و مانیتور می کنند تا مشکلی برای مشتریان عزیز و وب سایت های میزبانی شده پیش نیاید و در صورت بروز هرگونه مشکل در هاست های لینوکس در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود. شما با خرید هاست لینوکس مهرهاست در کنار قیمت مناسب از پشتیبانی ۲۴ ساعته بخش فنی برخوردار هستید و به مدت ۷ روز تمام پلن ها در صورت عدم رضایت شما قابل برگشت و کنسل شدن سرویس است.

هاست ویندوز Windows Hosting

میزبانی وب / هاست ویندوز حرفه ای مهر هاست : سرورهای هاست ویندوز مهر هاست، به آخرین تکنولوژی سخت افزاری و نرم افزاری مجهز بوده و از آخرین نسخه پنل مدیریت هاستینگ ویندوز PLESK ۱۱.x به عنوان کنترل پنل هاستینگ ویندوز بهره مند هستند.هاست ویندوز مهرهاست مجهز به سیستم عامل ویندوز سرور ۲۰۰۸ R۲ ویرایش Enterprise از نوع ۶۴bit قابلیت گسترش و اطمینان از اجرای برنامه های پیشرفته و همچنین بهینه سازی اجرای برنامه ها را به همراه سازگاری کامل با برنامه های ۳۲bit را در اختیار شما می گذارد. امکان اجرای ASP ۷,۰.۶ همراه ASP.NET ۲, ۳.۵, ۴.x هم چنین C# و VB با فعال بودن PHP ۵ و بانک های اطلاعاتی Microsoft SQL ۲۰۰۵ & ۲۰۰۸ و MySQL Version ۵.x محیطی فوق العاده برای شما ایجاد می کند.

نمایندگی هاست Reseller Hosting

نمایندگی یا Reseller حرفه ای هاست لینوکس : مهر هاست با ارایه کنترل پنل قدرتمند سی پنل / دبلیو اج ام cPanel / WHM برای نمایندگی فروش هاست لینوکس همچنین کنترل پانل نماینگی فروش دامنه در Resello با امکان ارائه کنترل پانل دامنه به مشتریان ، امکان مدیریت کلیه منابع سرویسهای میزبانی وب از قبیل ایجاد مجموعه های هاستینگ مختص به خودتان و کنترل و توزیع منابع مختلف همچون ایمیل، میزان دیسک (فضا)، میزان پهنای باند و … را کاملا در اختیار شما قرار می دهد. با در اختیار داشتن سرویس نمایندگی هاست مهر هاست، قادر خواهید بود بدون دغدغه فکری کار تجاری هاستینگ خود را راه اندازی کرده و به ارائه خدمات هاست با کیفیت بالا بپردازید. بدین ترتیب با پرداخت هزینه ای بسیار پایین در ماه، سرویس میزبانی وب خود را راه اندازی نمایید و کلیه کارهای نگهداری و بروزآوری و حفظ امنیت سرور را به ما بسپارید.

ثبت دامنه – Domain Registration

امروزه دامنه مناسب یکی از مهمترین پایه های موفقیت در دنیای اینترنت در موضوعات مختلف است. اگر شما وب سایت اطلاع رسانی ، فروشگاه ، ارائه خدمات و … دارید می بایست حتما دامنه های مناسب با فعالیت وب سایت و نام برند خود انتخاب نمایید. در حال حاض در مهرهاست می توانید از بین ۵۰ نوع پسوند جستجو و نام مدنظر خود را انتخاب کنید. در انتخاب نام دامنه دقت نمایید که تا جای ممکن کوتاه و به موضوع فعالیت شما هم از لحاظ پسوند و هم نام برند نزدیک باشد. مالکیت کامل دامنه به نام شما و پنل مدیریت : مهرهاست تمامی دامنه ها را به نام شخص متقاضی ثبت می کند و کنترل پانل مدیریت دامنه جهت تنظیمات دامنه را به صورت کامل در اختیار شما قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید