تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

کسب درآمد با سیستم همکاری در فروش نت آرام

انتخاب یک هاستینگ مناسب یکی از دغدغه های اصلی مدیران سایت می باشد چرا که میزان پایداری هاست (uptime) یکی از اصلی ترین پارامتر های سئو محسوب می شود. یکی ازمعیارهای انتخاب هاستینگ آپ تایم سرور می باشد ، درصد زیادی از مدیران سایت ها از وضعیت آپ تایم هاست خود گلایه دارند. نت آرام سرویس دهنده خدمات هاست و دامنه از زمان آغاز فعالیت خود مشتری مداری و ارائه سرویس با کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است ، این دو مورد در کنار هم باعث ایجاد آرامش برای وب مستران شده تا آنها بتوانند بدون دغدغه نسبت به بروزرسانی وب سایت خود اقدام کنند  ، تجربه ی فراوان درعرصه ی هاستینگ سبب شده تمامی عوامل اختلال در پایداری هاست و نارضایتی کاربران شناسایی و به صفررسانده شود ، ۶ سال تجربه بخش فنی نت آرام باعث شده است تا کاربران ضمن دریافت هاست امن ، از سرویس با کیفیتی نیز بهره مند شوند. در نت آرام سعی شده است برخی مواردی که حتی خارج از پشتیبانی سرویس میزبانی وب می باشد به صورت رایگان پشتیبانی شود. بخش پشتیبانی فنی نت آرام به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سولات و درخواست های مشتریان می باشد که این مورد می تواند خیال کاربران را از مشکلات سایت راحت سازد. برای امنیت بیشتر اطلاعات و افزایش سرعت بارگذاری تمامی سرویس های میزبانی وب سایت نت آرام با درایو SSD ارائه می شود و از تمامی سرویس های میزبانی وب به صورت هفتگی پشتیبان تهیه می شود.

جستجو بیش از ۴۰۰ پسوند بین المللی و خرید قانونی از نماینده رسمی جوکر آلمان ، بدون نگرانی برند خود را ثبت کنید ، مدیریت بدون محدودیت ، تغییر اطلاعات WHOIS امکان تغییر دی ان اس ، دریافت کد EPP آنی ، تغییر قفل دامنه و تنظیم نیم سرور اختصاصی ، ثبت آنی دامنه های بین المللی ، و ثبت آنی دامنه ملی در صورت وارد کردن شناسه ایرنیک

قصد راه اندازی سایت جدیدی دارید ؟

بدون هزینه طراحی  ، سایت خود را راه اندازی کنید

۱ – خرید هاست و دامین

برای راه اندازی سایت نیاز به دامنه (آدرس سایت) و هاست (محتوا سایت) دارید ، شما کاربر محترم می توانید در کمتر از چند دقیقه این دو سرویس را خریداری کنید.

۲ – نصب سیستم مدیریت محتوا

یکی از سیستم های مدیریت محتوا فارسی مانند وردپرس را به صورت رایگان نصب خواهیم کرد ، شما می توانید بدون دانش کد نویسی وب سایت خود را مدیریت کنید.

۳ – استفاده از آموزش های سایت

در حال حاضر دوره آموزشی رایگان وردپرس را در سایت قرار داده ایم ، شما می توانید با استفاده از این آموزش ها به راحتی کار با سیستم مدیریت محتوا را یاد بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید