تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

کسب درآمد با سیستم همکاری در فروش سرور

مجموعه Server

اواخر سال ۱۳۹۲ هجری شمسی بود که تحقیق و توسعه در زمینه ارائه خدمات میزبانی وب را آغاز کردیم. در باور ما کسب و کارهایی که به هدف نهایی سود اقتصادی شکل می گیرند، در بلندمدت به آن دست پیدا نمی کنند اما کسب و کارهایی که با هدف حل یک دغدغه یا ایجاد یک ارزش افزوده فعالیت می کنند علاوه بر ماندگاری و موفقیت به نتیجه سود اقتصادی نیز دست پیدا می کنند. سودای چشیدن لذت حل یکی از دغدغه های خدمات تحت وب شما را در ذهن می پروراندیم.

ایده پردازان فعالیت خود را از اواخر سال ۱۳۸۸ و قریب ۴ سال بود که فعالیت رسمی خود را آغاز کرده بود و ابتدا با دامنه IPelectronic شروع کرد. بعدها دامنه SMS.ir را به مخاطبین خدمات خود معرفی کرد و در این زمینه شناخته شد. Server برندی تخصصی در زمینه خدمات میزبانی وب است که برای رسیدن به اهداف بزرگ خود، نیاز به تسریع زمان داشت. در این مسیر زیرساخت ها و تجربیات ایده پردازان به ما کمک کرد. در نتیجه Server پس از قریب ۴ ماه تحلیل بازار بین المللی و تحقیق بازار داخلی این کسب و کار، در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ به عنوان یک بخش تخصصی و مستقل از سایر فعالیت ها در ایده پردازان به دنیا آمد. مسیر پر چالش و اهداف بزرگی در پیش داشتیم. از خدمات بنیادین ثبت دامنه و هاست اشتراکی آغاز کردیم. نمایندگی فروش در زمینه های میزبانی ارائه دادیم. سرور مجازی و اختصاصی و ارائه خدمات در انواع لینوکس و ویندوز در سطح ملی و بین المللی را به طیف خدمات میزبانی خود اضافه کردیم.
ارزش های صداقت، شفافیت و…، ایجاد ساختار یکپارچه، اتوماسیون فرآیند ها و بسیاری موارد دیگر را سال ها تمرین کردیم و می کنیم. در هر مرحله از توسعه علاوه بر رونمایی از خدمات جدید و حفظ کیفیت خدمات قبلی، به توسعه و ایجاد ارزش افزوده های منحصر به فرد می پردازیم. تمرین پرتلاشی از تیم سازی را در پیش گرفتیم. تیمی که تخصص گرایی دارد و خط فکری و اجرایی خود را از الگوهای موفق جهانی سرمشق می گیرد اما با نیازهای ملی مارکت ایران بومی سازی می کند. دوران کودکی و نوجوانی سازمانی را گذراندیم و به لطف خداوند جزو اندک استارتاپ هایی بودیم که به کسب و کار تجاری تبدیل می شوند.
امروز سازمانی مستقل و تخصصی هستیم که نه تنها تخصص فقط بخشی از دستاورد سالها فعالیت و تجربه های او می باشد، بلکه سرمایه ای گرانبها حاکی از لذت سال ها دغدغه رفع نیازها و نگرانی های شما مخاطبین عزیز را از آن خود کرده است و این سرمایه، افتخار میزبانی هزاران وبسایت و نرم افزار تحت وب در نام ها و کاربری های مختلف است. این تازه آغاز مسیر ما است…

ایده پردازان افتخار دارد که از آغاز فعالیت خود توانسته است علاوه بر انجام فعالیت های تجاری و اقتصادی خود، مشارکت در اجرا و برگزاری جشنواره، شرکت در همایشهای مختلف و همچنین حضور مستمر و چشمگیر در نمایشگاههای مختلف را در دستور کار خود قرار داده است. برخی از فعالیت ها و افتخارات مجموعه ایده پردازان به شرح ذیل است:

 اسپانسر طلایی و مشارکت دربرگزاری مسابقات رباتیک کشوری ITCUP (ربات ها در شهر) با همکاری فرهنگسرای فناوری اطلاعات و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در مهرماه ۱۳۸۹

 دریافت لوح تقدیر از مهندس خواجه پور (مشاورحقوقی و امورمجلس،وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات)

 حضور چشمگیر در نمایشگاه الکامپ در سالهای ۱۳۸۹ ، ۱۳۹۰ ، ۱۳۹۱ ، ۱۳۹۲ ، ۱۳۹۳ ، ۱۳۹۴ ، ۱۳۹۵

 اسپانسر طلایی مسابقات رباتیک دانشگاه پیام نور در اسفندماه ۱۳۸۹

 برگزارکننده بخش جشنواره نمایشگاه فناوری ،نوآوری ،صنعت در شهریورماه ۱۳۹۰

 دریافت تندیس پاسخگویی به مشتریان و رضایتمندی مصرف کننده در تیرماه ۱۳۹۱

 دریافت لوح تقدیر از دکتر جمشید پژویان (رییس شورا و مرکز ملی رقابت)

 دریافت تندیس بزرگان انرژی و فناوری کشور درتیرماه ۱۳۹۰

 دریافت تندیس بزرگان رضایتمندی مشتری در دیماه ۱۳۹۰

 دریافت تندیس پاسخگویی به مشتریان و رضایتمندی مصرف کننده در تیرماه ۱۳۹۱

 دریافت iso9001:2008 در مدیریت کیفیت در دی ماه ۱۳۹۱

دیدگاهتان را بنویسید