کسب درآمد با سیستم بازاریابی آبتین وب
آيا مي دانيد چرا اغلب كاربران، آبتین وب را بعنوان ميزبان وب سايت خود انتخاب ميكنند؟
پشتيباني فني ۲۴ ساعته واقعي از طريق تلفن، پشتیبانی آنلاین سایت و ارسال تیکت
پاسخگويي و رفع مشکلات کاربران در سريعترين زمان
مانیتورینگ سرورها بصورت شبانه روزي توسط نرم افزار و بخش مدیریت سرور
پشتيباني از نرم افزارهاي خاص
ارائه کنترل پنل ميزباني وب با تمامي امکانات مورد نياز کاربران
راهنمايي و کمک به کاربران در رفع مشكلات كدنويسي وب سايت آنها
پشتيباني از اغلب Component هاي مورد نياز کاربران
استفاده از فايروال هاي سخت افزاري و نرم افزاري معتبر
پهناي باند(Bandwidth) وسيع
استفاده از هارد های SSD جهت بالا بردن سرعت پاسخ گویی سرور و از بین نرفتن اطلاعات
ارتقاء سخت افزار سرورها با قطعات اصلي و مناسب هر سرور
قرار گرفتن سرور ها در ایران ، آلمان ( سرور های لینوکس ) و آمریکا ( سرور های ویندوز )
اعلام تاريخ انقضاء سرويس های ميزباني و دامنه به مشترکين در يکماه پاياني با ارسال ایمیل ، اس ام اس و تماس تلفنی
تهيه انواع Backup به صورت روزانه ، هفتگي و ماهيانه از تمامي اطلاعات سايت از قبيل فايلها ، بانک هاي اطلاعاتي ، Email ها و …
عدم تحريمهاي اقتصادي و سياسي اتباع بيگانه
امکان تهيه نسخه هاي مختلف Backup از سايت توسط کاربران
سرعت بالاي سرورها بدليل استفاده از حداکثر منابع سخت افزار سرور
کنترل و حفظ تعادل منابع سخت افزاري سرور از طريق نرم افزار Application Manager
رعايت استاندارد Application pool در تمامي وب سايت ها
استفاده از Anti-Spam بروز شونده
کنترل پورت ها ، پروتکل ها ، سطح دسترسي ها و … براي حفظ امنيت .