تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

همکاری در فروش و کسب درآمد با ایزی هاست

درباره ایزی هاست

ایزی هاست در سال ۱۳۹۳ با تفکر حمایت از کار و سرمایه ملی و با تیمی مبتکر و جوان گام به عرصه وجود نهاد و فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. بنای کار خود را بر پیشرفت هر چه بیشتر این مرز و بوم در زمینه تکنولوژی نهاده ایم و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

ایزی هاست ابتدا با هدف تعالی بخشیدن به حضور و ظهور شرکت ها و کالا های ایرانی در دهکده جهانی وب در اولین گام خود، اقدام به ارائه خدمات میزبانی وب و طراحی وبسایت ها و نرم افزار های تحت وب نموده است. ایزی هاست، اولین ارائه دهنده خدمات میزبانی وب نیست و آخرین هم نخواهد بود، بلکه بنا داریم بهترین باشیم و خوشحالیم که در این راه بهترین ها ما را همراهی می نمایند. اما این برای ما تازه اول راه است و امیدواریم بتوانیم گام هایی شایسته برای وطن و هموطنان عزیزمان برداریم.

چرا ایزی هاست؟

پشتیبانی ۲۴/۷/۳۶۵

کارشناسان پشتیبانی ایزی هاست از طریق سیستم تیکتینگ ۲۴ ساعته در طول کل سال بی وقفه و با عشق آماده راهنمایی و خدمت رسانی به شما هستند.

ضمانت بازگشت وجه

بدون هیچ نگرانی می توانید اقدام به تست سرویس های ما نمایید. چرا که در صورت نارضایتی شما از خدمات ارائه شده تا ۱۴ روز وجه بدون قید و شرط مسترد خواهد شد.

۹۹٫۹% ضمانت آپتایم

همیشه در دسترس بودن سایت شما، اولین اولویت و دغدغه ماست. ما با ضمانت آپتایم خدمات خود به این اصل پایبندیم.

امنیت بالا

سرور های ما در مراکز داده بسیار ایمن واقع شده اند. این دیتاسنتر ها دارای نگهبان های ۲۴ ساعته و سیستم اعلام حریق پیشرفته هستند.

وجوه تمایز

  • عدم محدودیت به زمان و مکان.
  • ضمانت آپتایم ۹۹.۹%
  • اهمیت رضایت مشتری و ضمانت بازگشت وجه.
  • انتقال رایگان سایت شما از هاستینگ قبلی.
  • پشتیبانی و به روز رسانی مادام العمر.
  • تحویل آنی خدمات در هر ساعت از شبانه روز.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در کل ایام سال

دیدگاهتان را بنویسید