تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

همکاری در فروش شماره مجازی ، نامبرلند

نامبرلند چیست و چگونه کار میکند ؟

تصور کنید جهت ثبت نام و ساخت حساب کاربری در سرویس ها و سایت های متفاوت نیاز به شماره موبایل دارید که کد تایید ثبت نام را دریافت کنید ، مخصوصا زمانی که از سرویس مربوطه برای حفظ امنیت حریم شخصیتان مطمئن نبوده و یا برای استفاده های تجاری نیاز به شماره های متفاوت دارید . نامبرلند برای پر کردن این خلاء به عنوان یک شرکت واسط میان شما و اپراتورهای مخابراتی از کشورهای مختلف ، شماره های قانونی را در اختیار شما قرار می دهد که محدودیت به ساخت حساب کاربری می باشند و می توانید پیامک راه اندازی سرویس مشخص را دریافت کرده ولی قادر به ارسال پیامک و تماس نیستید .

شماره مجازی ، تجارتی ساده اما پر درآمد !
آیا می دانستید کاربران بسیار زیادی به جهت محدودیتهای مختلف استفاده از سیم کارت حقیقی به دنبال شماره مجازی هستند ؟ روزانه تعداد بسیاری شماره برای سرویس های مختلف فروش می رود و اگر شما نیز در بخشی از این بازار سهیم باشید به سودهای قابل توجه و زیادی دست پیدا می کنید !
تجربه نامبرلند نیز همین مساله را تایید می کند و کاربران بسیاری در مدت کوتاه از سرویس ما استفاده می کنند ، بدون اینکه تبلیغات خاصی در این زمینه انجام داده باشیم !
شما هم می توانید با راه اندازی سیستم کاملا خودکار فروش مخصوص خودتان سودهای قابل توجهی داشته باشید . ما زمینه های لازم برای راه اندازی چنین کسب و کاری را برای شما فراهم کرده ایم .

دیدگاهتان را بنویسید