تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

صرافی ارز دیجیتال ایکس فلوس

ایکس فلوس، یک صرافی تمام اتوماتیک بومی ارزهای دیجیتال است که توسط شرکت میزبان رایانه ویرا راه اندازی و مدیریت می شود. برای اولین بار در ایران ارز دیجیتال بومی به نام فلوس نیز در این صرافی معرفی شده است که بهترین موقعیت برای آغاز فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال است.

قوانین سایت exfolos

۱٫ارائه خدمات به کاربرانی که حساب کاربری خود فعال و احراز هویت کرده باشند امکان پذیر است ، به این معنی که پس از ثبت نام ، کاربری می بایست اطلاعات مربوط به تایید هویت خود را همچون ، شماره تلفن همراه ، تصویر کارت ملی را در پنل کاربری خود ارسال نماید ، واحد احراز هویت exfolos پس از تایید اطلاعات ، حساب کاربر را فعال خواهد نمود و پس از آن کاربر قادر به خرید ارز folos خواهد بود.

۲٫ ارائه کلیه خدمات سایت exfolos تنها در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و مسئولیت هرگونه سو استفاده از خدمات این سایت بر عهده کاربر می باشد.

۳٫ کاربر می بایست در حفظ اطلاعات حساب کاربری خود دقت لازم را داشته باشد و از قرار دادن آن در اختیار سایرین خودداری نماید، چرا که مسئولیت هرگونه سو استفاده احتمالی از حساب کاربری شما نظیر خرید با کارت های سرقتی و یا تخلفات مالی بر عهده کاربر می باشد.

۴٫مدارک و اطلاعات هویتی شما را نزد خود محفوظ نگه می دارد و تنها در صورت ارتکاب به تخلفاتی چون، خرید با کارت سرقتی، استفاده از خدمات سایت در راستای خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران و کلاهبرداری در پاسخ استعلام، در اختیار مراجع قضایی و ذی صلاح می گذارد.

۵٫ هرگونه خرید در  exfolos می بایست منطبق با مشخصات کارت پرداخت کننده باشد در exfolos  کاربر حق ندارد از کارت یا حساب سایر افراد اقدام به خرید  نماید و در صورت تخلف مبلغ پرداختی تا زمان درخواست صاحب اصلی کارت با حساب بلوکه خواهد شد.

۶٫ هر مشتری تنها مجاز به داشتن یک حساب کاربری در exfolos است و در صورت مشاهده تعدد حساب، دسترسی کاربر قطع خواهد شد.

۷٫ مسئولیت درج اطلاعات اشتباه و یا ناقص به هنگام ثبت سفارش بر عهده کاربر می باشد و عدم تطابق مورد درخواستی با نیازمندی کاربر بر عهده خریدار است.

۸٫ خریدها می بایست از اینترنت اصلی کاربر صورت پذیرد و کلیه سفارشات انجام شده به واسطه ابزارهای تغییر ای پی نیازمند بازبینی و تائید هویت مجدد کاربر خواهد بود.

۹٫ خرید های انجام شده به هیچ عنوان قابل بازگشت نخواهد بود و از تصمیم خود قبل از خرید مطمئن شوید

۱۰٫کاربران ایرانی فقط  امکان خرید و فروش با حساب ریالی را دارند و امکان چنج کردن به سایر ارزها را ندارید

۱۱٫ تهیه حساب ها و برداشت ها فقط بصورت ریالی انجام خواهد شد که طی ۱۱۲الی ۲۴ ساعت انجام خواهد شد

۱۲٫ ثبت نام  و استفاده از خدمات exfolos  به منزله مطالعه و پذیرفتن کامل شرایط استفاده از خدمات این سایت می باشد ، این قوانین همواره بروی وب سایت  قرار دارند و در صورت تغییر به صورت لحظه ای بروی وب سایت بروزرسانی خواهد شد و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید