تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

سیستم کسب درآمد دورکاری پارسکدرز

برای پروژه خودتون نیروی کار دورکار و فریلنسر استخدام کنید.

پروژه ای برای انجام داری؟

پروژه رو ثبت کن و پیشنهاد دریافت کن

مهارت در انجام کاری داری؟

به درخواست ها سر بزن و ببین کدوم رو می تونی انجام بدی

چه کارهایی در پارسکدرز انجام می شود؟

ما رابط تقاضا و اجرا هستیم. در پارسکدرز خریداران درخواست خود را به صورت عمومی یا خصوصی مطرح می کنند تا توسط مجریان (فریلنسرها) انجام شود. هر کاری که بتوان در بستر اینترنت انجامش داد. 

کسب درآمد به عنوان مجری یا فریلنسر

اگر فریلنسر هستی یا توانایی انجام کارهای سفارش داده شده از جانب خریداران رو داری می تونی اقدام به کسب در آمد از پارسکدرز کنی. از تایپ و ترجمه گرفته تا طراحی گرافیکی، برنامه نویسی و پیاده سازی سیستم های بزرگ.

پارسکدرز با استفاده از سیستم مالی گروگذاری وجه امنیت مالی طرفین را تضمین می کند. این به این معنی است که شما پس از اطمینان از انجام صحیح پروژه حتما هزینه انجام کار را دریافت می کنید.

نه کارفرما هستی و نه مجری؟

هیچ اشکالی نداره، روی دکمه زیر کلیک کن تا بازم بتونی پول در بیاری!

کارفرما هستید و قصد سفارش دارید؟

اگر پروژه ای برای انجام داری و قصد داری انجام اون رو به افراد حرفه ای بسپاری کافیه که در پارسکدرز عضو بشی و درخواست خودت رو ثبت کنی تا فریلنسرها اون رو ببیند و برات پیشنهاد ارسال کنند.

پارسکدرز علاوه بر داشتن نماد اعتماد دو ستاره با استفاده از سیستم مالی گروگذاری وجه، امنیت مالی طرفین را تضمین می کند. این به این معنی است که شما پس از اطمینان از انجام صحیح پروژه خود وجه را آزاد خواهید کرد. همچنین شما می توانید جهت اطمینان بیشتر از مجری بخواهید تا ضمانتی بابت تخصص خود گرو بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید