تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

سیستم همکاری در فروش و بازاریابی زمردگشت

سیستم همکاری در فروش با درآمد بالا و دائمی!

سیستم همکاری در فروش و بازاریابی زمردگشت به شما کمک میکند تا با کمترین زحمت و براحتی درآمد دائمی با سود بالا داشته باشید. سیستم حرفه ای همکاری در فروش طوری طراحی شده است که تنها با اشتراک گذاری لینک خرید زمرد گشت از بابت هر خرید سودی برای شما حاصل خواهد شد! به همین راحتی و فقط با کمی دقت در انتخاب منابع اشتراک گذاری شما هم در فروش بلیط هواپیما شریک شوید!

توجه:

چنانچه شما از همکاران فروشنده بلیط و یا از افراد با سابقه در فروش بلیط های داخلی و خارجی هستید برای دسترسی به پایین ترین نرخ های تضمینی در بین تمام آژانس ها هم اکنون با همکاران ما در واحد پرواز داخلی و یا خارجی تماس بگیرید و یا از طریق گفت و گوی زنده آنلاین از طریق سایت با همکاران پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید.

۰۲۱۶۶۰۰۰۱۲۷

پایین ترین نرخ پرواز های خارجی و با بالاترین سود مشارکت در فروش به صورت ۱۰۰% تضمینی با همکاری با آژانس زمرد گشت اعلام خواهد شد برای اطلاعات بیشتر و اطمینان از بهترین نرخ های تضمینی هم اکنون با همکاران ما در کانتر پرواز خارجی تماس بگیرید

——————-

این سیستم کسب در آمد چگونه کار میکند؟

سیستم کسب درآمد و بازاریابی زمرد به این صورت عمل میکند که هر کاربر پس از عضویت در زمرد گشت، دارای یک لینک اختصاصی بازاریابی بصورت منحصر بفرد برای خودش میشود. (این لینک از منوی داشبورد کاربری > بازاریابی قابل دسترسی میباشد)

کاربر با اشتراک گذاشتن این لینک در منابع مختلف (شبکه های اجتماعی، تلگرام، پیام رسان ها، اینترنت، وبلاگ، دوست و فامیل و…) دیگران را دعوت به خرید بلیطشان از زمرد گشت میکند و پس از اینکه خریدار  بلیط از طریق لینک اعلام شده وارد سایت شود ما بلافاصله این خرید را پیگیری و ردیابی میکنیم و بابت هر خریدی که تکمیل شده باشد و منجر به خرید موفق شود، بلافاصله مبلغی بعنوان سود مشارکت در حساب کاربر اصلی (اشتراک گذار لینک) واریز خواهیم کرد.

این میزان مشارکت سود هیچ محدودیتی در تعداد و زمان ندارد و تا هر زمانی که کاربران زیر مجموعه شما (کسانی که وارد سایت و مشتری سایت کرده اید) از زمرد گشت خریدی انجام دهند سود مشارکت شما همواره به حساب شما تا زمان نامحدود به حساب شما واریز خواهد شد!

توجه داشته باشید که مبلغ این سود واریزی توسط مدیریت سایت تعیین میشود و برای پرواز های داخلی و خارجی جدا محاسبه میشود که در ادامه نرخ های فعلی اعلام خواهند شد.

چه نکاتی در این سیستم اهمیت دارد؟

مهم ترین نکته ای که در این بین وجود دارد این است که برای ردیابی دائمی و مادام المعر بهتر است که کاربران زیر مجموعه شما “عضو سایت شوند”. این این ترتیب ما بصورت دائمی و مادام العمر کاربرانی که شما دعوت کرده اید و زیر مجموعه شما باشند را ردیابی و پس از هر خرید مبلغ سود شما بصورت اتوماتیک به حسابتان واریز میشود. در صورتی که کاربر دعوت شده عضو سایت نشود ممکن است پس از مدتی بر اساس سیاست های کوکی های مرورگر ها ، این لینک ردیابی از بین برود و در دراز مدت ارتباط شما با زیر مجموعه ای که دعوت کرده اید از بین خواهد رفت.

برخی از امکانات این سیستم:

– همکاری در فروش به صورت دائمی و مادام العمر بدون هیچ توقفی در واریز سود مشارکت دعوت شدگان

– تخیص سود برای «فروش هر بلیط». به این صورت که اگر مشترک شمت بلیط رفت و برگشت خریداری کند و یا چند مسافری خریداری کند از بابت فروش هر یک از بلیط ها به صورت تک تک به شما سود تعلق میگیرد. بعنوان مثال در یک پرواز رفت و برگشتی شما ۲ سهم سود مشارکت دریافت خواهید کرد.

– نمایش کاربران زیر مجموعه شما در پنل کاربری

– نمایش آمار درآمد ماهیانه و کلی شما در پنل کاربری

– تخصیص سود مشارکت بالا در همکاری فروش

– تخصیص سود مشارکت جدا برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی به صورت جدا

– درخواست برداشت وجه آنلاین و پیگیری اتوماتیک توسط سیستم با حداکثر سرعت

میزان سود در نظر گرفته شده چقدر میباشد؟

در حال حاضر سود حاصل از بازاریابی دعوت کنندگان برای هر فروش پرواز داخلی 3000 تومان و پرواز های خارجی 7000 تومان میباشد.

از کجا شروع کنم؟

ابتدا در سایت عضو شوید و سپس به سایت ورود کنید.

اکنون به پنل کاربری و منوی “بازاریابی” بروید…

لینک بازاریابی شما مطابق شکل زیر در این قسمت قرار دارد…

این لینک را کپی کرده و در هر جایی که برای بازاریابی اقدام میکنید به اشتراک بگذارید. پس از این اشتراک گذاری هر کاربری که روی لینک شما کلیک کند و وارد سایت شود بعنوان یکی از زیر مجموعه های شما ردیابی خواهد شد و شما کسب درآمد خود را آغاز کرده اید!

دیدگاهتان را بنویسید