تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

سیستم همکاری در فروش سامانه پیامکی فراز اس ام اس

با فراز اس‌ام‌اس بیشتر آشنا شوید

فراز اس‌ام‌اس حاصل یک رویداد موفق در حوزه خدمات پیامکی و اشتغال زایی است؛ فعالیت ما بر سه محور ارسال پیامک انبوه، ارائه خدمات پیامکی برای وب سرویس و نمایندگی پنل اس ‌ام‌ اس است.

داستان فراز اس‌ام‌اس

ما در تیم فراز اس‌‌ام‌اس با رویاهای بزرگ از سال ۹۳ فعالیت خود را به طور جدی آغاز کردیم و همواره با ارائه خدمات جدید و بروز برای برطرف کردن نیاز کاربران قدم برداشتیم. در این سال ها هدف اصلی ما علاوه بر برطرف کردن نیازهای کاربران، ایجاد اشتغال زایی با ارائه قابلیت هایی مانند نمایندگی پنل اس ام اس و همکاری در فروش بوده است. فراز اس‌ام‌اس ارائه دهنده یک بسته کامل از خدمات پیامکی جهت ارسال پیامک های انبوه و خدمات وب سرویس است. این بدان معنی است که ما با بهره مندی از بهترین کارشناسان و پشتیبانان فنی به مشتریان خود سرویس ها و خدمات بی‌نظیری را ارائه می دهیم.

برخی از فعالیت های ما در دنیای واقعی

  • اشتغال زایی بدون نیاز به سرمایه با ارائه نمایندگی پنل اس ام اس
  • ارائه خدمات پیامکی مناسب جهت سهولت کار وبمستران
  • حضور مستمر در نمایشگاه ها

چشم انداز و اهداف ما

هدف ما رسیدن به جایگاهی است که همه افراد با درک صحیح خدمات پیامکی بتوانند کسب و کار خود را رونق دهند و حتی با نمایندگی پنل اس ام اس کسب و کار جدیدی ایجاد کنند. در این مسیر با هدف ” همواره بهتر خواهیم شد” همیشه در حال بروز رسانی و ارائه امکانات جدید می‌باشیم.
اگر به یک سرویس پیامکی جهت ارسال پیامک انبوه و یا برای ارسال پیامک های سیستمی وبسایت خود، با یک استراتژی بی رقیب نیازمند هستید، ما شما را حمایت می کنیم تا تمامی اهداف مشترکمان محقق شود.

دستاوردهای ما

  • ارائه کاملترین و بروز ترین مستندات وب سرویس
  • حضور در لیست ۵۰۰ سایت پربازدید ایران
  • همکاری با مجموعه های بزرگ و ارگان های دولتی

همکاری در فروش پنل اس ام اس و کسب درامد اینترنتی

سیستم همکاری در فروش یکی از بهترین راه های کسب درامد اینترنتی است، اگر شما هم مانند اکثر طراحان سایت و برنامه نویسان مشتریانی دارید که برای ارسال پیامک به پنل پیامک نیاز دارند، ما با ارائه پشتیبانی عالی مشتریان شما را شگفت زده می کنیم و بابت معرفی هر کاربر و تشکر از شما ۳۰% مبلغ پنل پیامکی خریداری شده به عنوان سود همکاری درفروش به حساب بانکی شما واریز می‌کنیم.

همکاری ویژه با برنامه نویسان

شما می توانید افزونه‌های پیامکی سازگار با درگاه فراز اس‌ام‌اس تولید کنید و  با معرفی درگاه سامانه پیامکی فراز اس‌ام‌اس به کاربرانتان کسب درامد کنید.

کاربران شما نیازمند سامانه پیامک برای ارسال پیامک از طریق وب سرویس هستند و ما این خدمات را به بهترین نحو ممکن ارائه می‌دهیم، مشتریان شما از خدمات ما راضی خواهند بود و سود همکاری در فروش سامانه پیامک به حساب شما واریز می‌شود.

آینده خود را همین الان بسازید.

طراحان سایت، برنامه نویسان، مدیران سایت های وردپرس، نمایندگی فروش حسابداری هلو و تمام کسی که می توانند سامانه پیامک فراز اس‌ام‌اس را به دوستان و آشنایان معرفی کنند می توانند از طریق سیستم همکاری در فروش سامانه پیامک درامد ماهیانه بالا داشته باشید.

ما شما را حمایت می کنیم تا تمامی اهداف مشترکمان محقق شود. ما با سیستم همکاری در فروشمان شما را شگفت زده خواهیم کرد!

مزایای همکاری در فروش سامانه پیامک

  • پیشنهاد بدون ریسک مالی
  • استفاده از برند محبوب فراز اس‌ام‌اس
  • عدم نیاز به سایت اختصاصی پنل پیامک
  • سلب مسئولیت پشتیبانی از شما
  • پشتیبانی سریع از سمت فراز اس‌ام‌اس
  • سلب مسئولیت در قبال پیامک کاربران

دیدگاهتان را بنویسید