تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

سیستم همکاری در فروش ، رادفان

رادفان در یک نگاه

سال‌ها تجربه در زمینه طراحی سایت در کنار بکارگیری نیروهای متخصص، موجب شده است تا تیم طراحی وب سایت شرکت رادفان بتواند با بهره گیری از تکنولوژی روز، وب سایت‌هایی خلاقانه، منطبق بر استانداردهای جهانی و بر پایه اصول UX را ارائه نماید.

شرکت رادفان، سوابق و اطلاعات

رادفان | راه حل‌های مجازی سازی و اتوماسیون

لوگوی شرکت رادفان

شرکت رادفان در سال ۱۳۸۶ با هدف فعالیت در عرصه طراحی وب سایت ، میزبانی وب ، ثبت دامنه ، تجارت الکترونیک و حوزه های نرم افزاری در شهر اهواز پا به عرصه وجود نهاد. این شرکت با بهره گیری از نیروهای جوان، خلاق و با توکل بر اراده الهی در سال ۱۳۸۷ همگام با آغاز رشد روز افزون کاربرد اینترنت در دنیا، دپارتمان طراحی و برنامه نویسی وب خود را راه اندازی کرد.

در این گذار، چالش عمده ای پیش روی ما بود، چون می‌بایست کارهایی عرضه کنیم که در کنار کارهای دیگران از سراسر دنیا بر یک محمل قرار گیرند و بالطبع توقعات روز افزون مشتریان ما را برآورده سازد، از این رو برآن شدیم تا با راه اندازی سرویس‌های مرتبط با اینترنت به زبان فارسی، ضمن بهره گیری از فناوری روز و با تکیه بر تجربه و تخصص مدیران خود، افتخار ارایه طیف وسیعی از خدمات اینترنتی را از آن خود کنیم و با هدف توسعه این سرویس‌ها و به روز رسانی علمی آنها با شتاب بالایی به سمت آینده گام بر داریم.

در طراحی و ایجاد الگوریتم های پیشرفته بهینه سازی سایت، طراحی سایت و پورتال از نرم افزار مدیریت محتوای سما به عنوان بهینه سازی وب سایت و سامانه مدیریت وب سایت و پورتال استفاده می نماید که متشکل از سامانه (ماژول) هایی است که کارفرما با توجه به نیازهای خود در طراحی سایت و بهینه سازی سایت یا پورتال، می تواند از آنها بهره مند گردد. علاوه بر خدمات طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت٬ رادفان نماینده رسمی شرکت‌ها و سازمانهای معتبر عرضه کننده نام‌های اینترنتی (Domain) است. این شرکت با بهره گیری از تجربه چندین ساله خود در زمینه ثبت دامنه ، همه تلاش خود را در جهت حفاظت از هویت اینترنتی مشتریان خود و عرضه خدمات با کیفیت به آنها معطوف کرده است.

شرکت رادفان خدمات هاست (Hosting) خود را در دو پهنه لینوکس و ویندوز ارائه می دهد و صاحب تجربیات ارزشمندی در ارائه خدمات هاست (Hosting) در این دو سیستم عامل می باشد. به علاوه این شرکت مشاور شرکت های بزرگ دیگر در خدمات میزبانی و برنامه های کاربردی آنها است.
بالا بردن کیفیت کارهای ارائه شده در چهارچوب استانداردهای حاکم در دنیا، امری نبود که به طور اتفاقی حاصل گردد. دیدگاه بلندمدت در تحقیق، تولید، عرضه و پشتیبانی از جمله نگرش راهبردی ما در کار است، نگرشی که به شهادت آنچه انجام گرفته است برای مجموعه رادفان تخصص و برای مشتریان آن رضایت را به همراه داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید