تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

حساب PAYEER و نحوه کار با آن

payeer یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که از آن می توان به عنوان یک حساب بانکی در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا استفاده نمود. با توجه به اینکه حساب payeer در بسیاری از سایت های کلیکی و کسب درآمد خارجی به عنوان یکی از متدهای پرداخت معرفی شده است و از طرفی با ایرانیان نیز مشکلی ندارد، به سرعت نزد ایرانیان محبوب گشته است.

البته payeer یک سیاست محافظه کارانه در قبال ایرانیان پیش گرفته است. به این شکل که به ایرانیان اجازه فعالیت و استفاده از حساب را می دهد اما امکان وریفای کردن را به صورت کامل برای ایرانیان فراهم نمی کند.

خوشبختانه باتوجه به قوانینی که در حال حاضر پایر دارد، نیازی به وریفای کردن حساب وجود ندارد و محدودیت های payeer برای حساب های وریفای نشده به گونه ای نیست که برای دریافت درآمدهای ارزی خود که از سایت های کلیکی و مشابه کسب می کنید، با مشکلی مواجه شوید.

حساب payeer در ایران به صورت های مختلفی مانند پایر ، پاییر ، پییر و پی یر نیز تلفط می گردد.

ویژگی ها و نکات مهم درباره حساب payeer

  • پایر دارای اعتبار و امنیت مناسبی می باشد.
  • افتتاح حساب payeer رایگان و بسیار ساده است.
  • کارمزد انتقال وجه در حساب payeer بسیار مناسب است. انتقال وجه بین کاربران Payeer با کارمزد صفر درصد انجام می گیرد و انتقال وجه به سیستم های دیگر با حداکثر کارمزد ۳ درصد صورت می پذیرد.
  • هر حساب پایر دارای ۴ کیف پول دلار، یورو، روبل روسیه و بیت کوین می باشد.
  • در حساب پایر می توانید بین چندین نوع حساب مختلف انتقال وجه انجام دهید. به عنوان مثال می توانید موجودی خود را به حساب پرفکت مانی یا وب مانی منتقل نمایید.
  • یک از امکانات متمایز حساب پایر، قابلیت تبدیل مستقیم با کارمزد پایین به ارزهای دیگری نظیر بیت کوین، اوکی پی، پاکسوم و ارزهای اعتباری ویزا و مستر است. یعنی شما در داخل پنل کاربری خود، بدون نیاز به صرافی می توانید موجودی حساب PAYEER خود را به ارزهای مذکور تبدیل نمایید.
  • این سیستم امکان استرداد ندارد و هر انتقالی، نهایی در نظر گرفته می شود.
  • در سیستم پایر امکان سرمایه گذاری در یک بازه ی شش ماهه یا کمتر نیز وجود دارد.

افتتاح حساب PAYEER

ابتدا برای ورود به بخش افتتاح حساب PAYEER ، روی دکمه زیر کلیک نمایید.PAYEER

حال بر روی “SIGN-UP” کلیک کنید تا فرمی مانند شکل زیر، برای شما باز شود.

در این فرم، ایمیل خود و کد تصویر را در کادرهای مربوطه  وارد کنید. سپس تیک پذیرش قوانین را بزنید و بر روی “SIGN UP” کلیک نمایید.

حال از شما خواسته می شود کدی را وارد نمایید تا ایمیل شما تایید گردد. بدین جهت به ایمیل خود مراجعه کنید و کدی که برای شما توسط پایر ارسال شده است را یادداشت نمایید و در فیلد خواسته شده وارد نمایید و بر روی دکمه “CONFIRM” کلیک فرمایید.

اینک برای شما فرمی مانند شکل زیر باز می شود که در آن اطلاعاتی مانند رمزعبور، عبارت محرمانه و نام حساب وجود دارد. شما می توانید از همین اطلاعات استفاده کنید و یا آن ها را به دلخواه خود تغییر دهید. توصیه می کنم رمزعبور و عبارت محرمانه را تغییر دهید.

با استفاده از توضیحات ذیل، فرم فوق را تکمیل فرمایید.

  • New password: در این فیلد رمزعبوری برای ورود به حساب کاربری خود انتخاب کنید. این رمز بیش از ۸ رقم و متشکل از حروف کوچک وبزرگ انگلیسی و کاراکترها باشد.
  • Repeat new password: رمز عبوری که در فیلد قبلی وارد کرده اید، مجددا در این فیلد وارد نمایید.
  • Secret word: در این فیلد، یک عبارت محرمانه نیز برای خود انتخاب کنید و آن را یادداشت نمایید. در صورتی که اطلاعات حساب خود را فراموش کنید می توانید توسط این عبارت، حساب خود را بازیابی نمایید.
  • Account name: در این فیلد به صورت پیش فرض، شماره حساب شما به عنوان نام اکانت شما نیز قرار داده شده است. می توانید بدون تغییر آن را باقی بگذارید. اگر این عبارت را تغییر دهید، شماره حساب شما تغییری نخواهد کرد و فقط نام حساب شما تغییر می کند. بنابراین در همین جا شماره حساب خود را یادداشت نمایید. از این شماره حساب می توانید برای دریافت و انتقال وجه استفاده فرمایید.

در انتها بر روی “NEXT” کلیک فرمایید تا افتتاح حساب payeer شما کامل گردد و وارد حساب خود شوید.

حال اطلاعات ورود به حساب payeer به شما نمایش داده خواهد شد. این اطلاعات را در جایی امن یادداشت نمایید وبر روی “DONE” کلیک کنید.

تذکر: در خط آخرِ اطلاعاتِ نمایش داده شده، عبارت “Master key” وجود دارد. این عبارت را نیز یادداشت نمایید، در تنظیمات امنیتی حساب پایر مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی بخش های مهم حساب PAYEER

پس از افتتاح حساب payeer ، وارد داشبورد حساب خود می شوید که اطلاعات مختلفی را در آن مشاهده می کنید. همچنین دو منوی کاربرذی نیز در آن وجود دارد که در ادامه به معرفی گزینه های موجود خواهیم پرداخت.

منوی حاشیه سایت PAYEER

در حاشیه صفحه، یک منوی کاربردی مانند شکل زیر وجود دارد که به توضیح گزینه های این منو خواهیم پرداخت.

حساب PAYEER

۱- با کلیک بر روی این گزینه، به داشبورد حساب خود هدایت می شوید.

۲- در این بخش می توانید کارت هایی که به حساب پایر خود متصل ساخته اید را مشاهده نمایید.

۳- در این قسمت می توانید به روش های مختلف، پولی را از سایر حساب های خود به حساب payeer خود اضافه فرمایید.

۴- در این بخش می توانید پولی را از حساب پییر خود به حساب های دیگر منتقل نمایید.

۵- این قسمت مربوط به اکسچنج (تبدیل) پول های مختلف به یکدیگر است.

۶- این گزینه مربوط به پشتیبانی سایت payeer می باشد.

۷- در این بخش می توانید تاریخچه معاملات خود را مشاهده فرمایید.

منوی فوقانی سایت PAYEER

در منوی فوقانی می توانید اطلاعاتی مانند موجودی خود در کیف پول های حساب پایر، پیغام ها، نام حساب، شماره حساب، تنظیمات حساب payeer و گزینه خروج را مشاهده نمایید و به مدیریت حساب خود بپردازید.

تنظیمات حساب

از منوی فوقانی بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات شوید. در این بخش می توانید کارهای مختلفی از جمله وریفای کردن حساب، تغییر رمز عبور و افزایش امنیت حساب payeer خود را به انجام رسانید.

  • سر برگ “PROFILE” مربوط به وریفای کردن حساب پایر می باشد.
  • برای امن تر کردن حساب خود، پس از کلیک بر روی آیکون چرخ دنده، به سربرگ “SECURITY” بروید. در انتهای این بخش “MASTER KEY” را فعال نمایید. همچنین می توانید شماره موبایل خود را به حساب پایر متصل کنید که این امر توصیه نمی شود، چون ممکن است در دریافت پیامک ها با مشکل مواجه شوید و نتوانید تاییدیه های ورود را دریافت نمایید. امکان دیگری که در بخش SECURITY وجود دارد، امکان اتصال تلگرام به حساب است. بنابراین در صورتی که تلگرام دارید و مایل به استفاده از این امکان هستید، آیدی تلگرام خود را وارد نمایید و مطابق دستورالعمل ها، مراحل را دنبال نمایید تا تلگرام شما به حساب payeer متصل گردد.
  • در سر برگ “CHANGE PASSWORD” می توانید به مدیریت و تغییر رمز عبور خود بپردازید.

برای شارژ حساب از طریق e-voucher از منوی اصلی “Deposit” را کلیک و گزینه ی”e-voucher” را انتخاب نمایید. در صفحه باز شده، شماره کارت شارژ و کد فعال سازی را وارد کنید. حساب کاربری شما در لحظه شارژ خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید