تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

کسب درآمد با همکاری در فروش مبین هاست

درباره داده پردازی مبین هاست

شرکت مبین هاست ارائه دهنده خدمات هاستینگ ، سرور مجازی ، سرور اختصاصی ، هاست و دامنه ، خدمات لایسنس و گواهینامه امنیتی SSL و سایر خدمات تحت وب می باشد . حضور مبین هاست از سال ۲۰۱۱ دربازار هاستینگ و در جمع سرویس دهندگان معتبر یکی از افتخارات ما است.این حضور درازمدت باعث کسب تجربیات فراوانی برای مبین هاست شده‌است، و در راستای ارتقا کیفیت و سرویس دهی و رضایت مشترکین پیش رفته است . از دلایل این پیشرفت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. کیفیت بالای سرویس‌ها و خدمات ارائه شده ، سرورهای مجازی، سرورهای اختصاصی ، هاست و ثبت دامنه و سایر
۲. پشتیبانی بسیار خوب و سرویس‌دهی آنلاین و رفع مشکلات فنی به صورت سریع و قابل قبول.
۳. قیمت بسیار مناسب و رقابتی نسبت به سایر سرویس دهندگان
۴. ارائه سرویس‌های بروز و خدمات متنوع و گسترده

مهمترین سرمایه یک شرکت ، نیروی انسانی و سرمایه انسانی می باشد . شرکت Mobinhost با بهره مندی از تیم فنی و فروش متخصص توانسته است پاسخگوی تمام نیاز های مشترکین خود باشد . با توجه به تخصصی بودن حوزه هاستینگ ما از متخصصین حرفه در حوزه شبکه ، متخصصین لینوکس و ویندوز ، متخصصین وب دیزاین و سایر … با مدارک بین المللی و با تجربه کاری بالا بهره مند هستیم .

خدمات هاستینگ

شرکت مبین هاست در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان خود خدماتی در حوزه هاستینگ و سرور ارائه می کند. این خدمات نظیر گواهینامه SSL ، لایسنس ، کانفیگ و کولوکیشن و … می باشد. بسیاری از کاربران پس از خرید سرویس خود از مبین هاست ، نیاز به کانفیگ حرفه ای سرور ، لایسنس های اورجینال و اصلی داشته و یا هم چنین در برخی دیگر نیاز دارند تا سرور خود را در دیتاسنتری معتبر و با استاندارد بالا نگه داری کنند. ما با توجه به داشتن بستر حرفه ای شبکه و هم چنین کارشناسان مجرب این حوزه ، این خدمات را در سطح بالای بین المللی ارائه نموده تا رضایت هرچه بیشتر کاربران را از آن خود کنیم.

سرور اختصاصی چیست؟

فروش سرور اختصاصی : سرور اختصاصی یا Dedicated Server به معنای استفاده از تمام منابع یک سرور مثل دسترسی به تمام قدرت پردازشی CPU و همچنین امکان استفاده از تمام حافظه RAM و  امکان ذخیره سازی اطلاعات بر روی HARD به صورت کاملا اختصاصی می باشد . از مهمترین ویژگی های یک سرور اختصاصی اتصال ۲۴ ساعته آن به اینترنت است که با داشتن یک شبکه کاملا قدرتمند و اختصاصی به طور بدون وقفه فعال و روشن است و در تمام طول سال آنلاین می باشد . بر روی سرور های اختصاصی امکان نصب سیستم عامل های مختلف ویندوزی و لینوکس و مجازی ساز ها وجود دارد . کانفیگ سرور اختصاصی یکی از تخصصی ترین سرویس هایی است که مبین هاست ارائه می دهد و توانسته سرویس با کیفیتی را برای مشترکین خود فراهم کند .ما توانسته ایم با همکاری با دیتاسنتر های معتبر ایران و جهان اقدام به ارائه بهترین خدمات میزبانی سرور کنیم 

سرور مجازی چیست؟

فروش سرور مجازی : سرور مجازی یا vps به معنی یک سرور متصل به اینترنت که دارای یک IP اختصاصی بوده و در تمام روز آنلاین است و قابلیت استفاده از بخش قابل تعیین ، از کل منابع یک سرور سخت افزاری که به واسطه استفاده از مجازی ساز ها بر روی سرور اختصاصی قرار گرفته می باشد . کاربر بر اساس نیاز خود به هنگام خرید سرور مجازی ، می تواند منابع دلخواه نظیر میزان RAM ، CPU  و فضای حافظه یا هارد را انتخاب کند . قابلیت انتخاب هارد ssd  و هارد دیسکی برای کاربر در هنگام سفارش فراهم است . همچنین کاربر قابلیت سفارش سرور مجازی با ترافیک نامحدود یا بی نهایت را دارد . مبین هاست به واسطه همکاری طولانی مدت با دیتا سنتر های داخلی و خارجی توانسته است مجموعه ای از بهترین خدمات سرور های مجازی را ارائه کند .

دامنه چیست؟

فروش دامنه : اولین قدم برای داشتن یک سایت ثبت دامین است. هر روز توسط مبین هاست تعداد زیادی ثبت دامین انجام می شود. ثبت دامنه ، ثبت دامین و یا ثبت Domain هر سه یک معنای مشخص یعنی ثبت یک آدرس (URL) اینترنتی اختصاصی (مانند www.MobinHost.com) دارند . دامین شما می تواند با هاست لینوکس ، هاست ویندوز ، سرور مجازی و سرور اختصاصی شما متصل شود و به عبارتی ابزار دسترسی به سایت شما باشد. شرکت داده پردازی مبین به صورت ویژه و حرفه‎ای خدمات ثبت دامنه های ملی از جمله ir .iran .co.ir. و هم چنین دامنه های بین المللی نظیر com .net .org. و … را پنل اختصاصی و مالکیت قانونی و تام (به نام ثبت کننده آن) را انجام می‎دهد.

میزبانی وب چیست؟

فروش هاست : هاست یا Host این امکان را به کاربران می دهد که بتواند در شبکه اینترنت وب سایت خود را برای دیده شدن از تمام دنیا قرار دهد و با آپلود فایل ها و عکس های خود در داخل فضای میزبانی ، بیزنس و یا حرفه خود را به نمایش بگذارد . بنابراین برای راه اندازی و نمایش یک سایت نیاز به خرید هاست و داشتن یک میزبان برای اطلاعات و عکس ها و فایل های وجود دارد . ما با داشتن سرور های قدرتمندی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز فعال هستند ، سرویسی با کیفیت را به کاربر ارائه می کنیم . کنترل پنل سی پنل بر روی سرویس های میزبانی لینوکس ارائه می شود . مبین هاست با داشتن تجربه چندین ساله توانسته است با فروش هاست اشتراکی میزبانی مطمن برای هزار وب سایت باشد . ما توانسته ایم با داشتن راهکار ویژه شرکت ها و موسسات کشور و با بکار گیری علم روز و تیم متخصص ، سرویس حرفه ای و پایدار را ارائه کنیم 

دیدگاهتان را بنویسید