تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

کسب درآمد با سیستم همکاری در فروش نیک سرور

گروه فناوران همیشه آنلاین به مدیریت آقای محسن جعفری، کارشناس فناوری اطلاعات، فعاليت میزبانی خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد. این گروه تاکنون توانسته است چندین برند موفق تجاری با فعالیت میزبانی تاکنون داشته باشد.

فعالیت این مرکز در زمينه ارائه خدمات انفورماتيک و خدمات تخصصي میزبانی وب، هاستينگ، ثبت دامنه های مختلف اینترنتی، ارائه سرور های مجازی و اختصاصی از دیتاسنتر های ایرانی و اروپایی فعالیت دارد و با بهره گیری از تیمی حرفه ای، مجرب و متخصص خود را متعهد به هدایت قدرت بی بدیل اینترنت به سمت کاربران خود نمود .

ما تا کنون توانسته ایم با فراهم آوردن مجموعه ای از قدرتمند ترین سرور ها قادر به ارائه خدمات هاستینگ در بالاترین سطح کیفی و ایمنی و بدون هیچ گونه نگرانی از مشکلات احتمالی ناشی از تحریم دیتاسنتر های آمریکایی خواهیم بود.

هدف ما فراهم آوردن با کيفيت ترين و ایمن ترین سرويس ها با مناسب ترين قيمت های ممکن است و ما براي رسیدن به اين مقصود دائما در حال تلاش برای ارتقا و بهبود کيفيت سرويس هايمان بدون لحاظ کردن هر گونه هزینه اضافی براي مشتريانمان هستيم.

شما نیز می توانید با پيوستن به جمع کاربران ما تجربه اي نو در قلمرو فناوری اطلاعات و حضور در عرصه نوین و رو به پیشرفت شبکه جهانی وب را آغاز نمایید.

ثبت دامنه

اولین گام برای ورود به شبکه جهانی وب
این شرکت با بهره گیری از تجربه چندین ساله خود در زمینه ثبت دامنه، تلاش خود را در جهت حفاظت از هویت اینترنتی مشتریان خود و عرضه خدمات با کیفیت به آن ها معطوف کرده است.

سرویس میزبانی وب

ارزان، پر قدرت و مطمئن برای وب سایت های اینترنتی
سرور های اختصاصی این مرکز بر روی دیتاسنتر های پر قدرت با سیستم عامل های ویندوز و لینوکس آماده میزبانی هر نوع وب سایتی می باشد

نیک سرور، ارائه دهنده سرور مجازی از موقعیت ایران، آلمان، فرانسه


سرور های اختصاصی این مرکز با بهره گیری از تکنولوژی مجازی سازی و با استفاده از سخت افزار های پر قدرت، آماده میزبانی سرور های کاربران می باشد

دیدگاهتان را بنویسید