تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

کسب درآمد با سیستم همکاری در فروش میهن میزبان

هاست لینوکس امن و پرسرعت را در میهن میزبان تجربه کنید!

با خرید سرویس های هاست لینوکس (میزبانی وب) میهن میزبان می توانید وب سایت خود را بر روی سرور های قدرتمند با هارد های پرسرعت NVMe ایجاد کرده و یا سایت خود را از دیگر شرکت ها بر روی این سرویس ها منتقل کنید و بالاترین سرعت بارگزاری ممکن را تجربه نمایید، همچنین در این سرویس ها به دلیل استفاده از معتبر و قدرتمندترین مرکز داده های جهان سایت های شما در هر زمانی در هر نقطه ای از جهان در دسترس خواهند بود.

با سرویس های نمایندگی هاستینگ رقیب میهن میزبان شوید!

شما در این سرویس امکان ساخت هاست را دارید لذا با سرویس نمایندگی هاستینگ می توانید بدون برده شدن نام میهن میزبان به مشتریان خود سرویس هاست ارائه دهید و یا اینکه اگر چندین سایت دارید می توانید همه آنها را در این سرویس میزبانی و مدیریت نمایید. بدیهی است که امکان استفاده از DNS های شخصی نیز برای همکاران محترم وجود دارد و هیچ نامی از میهن میزبان برده نخواهد شد.

سرور مجازی با جدیدترین تکنولوژی ها در میهن میزبان!

میهن میزبان با تهیه سرور های پرقدرت در نقاط مختلف جهان (ایران، آمریکا، آلمان، فرانسه و … ) امکان ارائه سرور مجازی با قدرتمندترین مجازی ساز های جهان از جمله Vmware , OpenVZ, KVM و … را به همراه سیستم عامل های مختلف (لینوکس، ویندوز) برای شما عزیزان فراهم کرده است، از سرور های مجازی می توانید برای وب سایت های پربازدید خود، راه اندازی سیستم های شخصی، اپلیکیشن های موبایل و … استفاده نمایید.

سرور اختصاصی میهن میزبان، امن و پرقدرت!

مناسب برای آن دسته از کاربرانی می باشد که دیگر سرور مجازی پاسخ گوی آنها نمی باشد و یا به حداکثر سرعت و امنیت فکر می کنند. میهن میزبان با در اختیار داشتن سرور های قدرتمند با سخت افزار های مطلوب از برند های شناخته شده و معتبر جهان مانند IMP , HP , Super Micro و Asus توانسته است خدمات متمایزی به کاربران خود ارائه کند.

آپتایم 99.9% واقعی

میانگین آپتایم سرورهای میهن میزبان نزدیک به 100% است.این بدان معناست که سرویس شما همیشه دردسترس وآنلاین خواهد بود.

امنیت بالا

میهن میزبان همواره سعی داشته با استفاده از بروزترین تکنولوژی های هاستینگ و قدرتمندترین نرم افزار های امنیتی سروری، همچنین کانفیگ حرفه ای سرویس ها حداکثر امنیت را برای کاربران فراهم کند.

پشتیبانی 24 ساعته

کلیه سرویس های میهن میزبان دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی بوده و شما حتی در روز های تعطیل و ساعات غیر اداری نیز با ارسال تیکت می توانید مشکلات خود را پیگیری نمایید و ما شما را به طور دائمی همراهی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید