تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

کسب درآمد با سیستم همکاری در فروش مشهد هاست

مشهدهاست ( هلدینگ یاران توس ) در سال ۱۳۸۲ با به كارگیری نیروهای متخصص و استفاده از تجارب اساتید دانشگاه، با هدف ارائه سرويس های ميزبانی وب با پشتيبانی ۲۴ ساعته و خدمات نرم افزاری و گرافيكی فعاليت خود را آغاز نمود و در حال حاظر با بیش از 15 سال تجربه و با تنوعی بی نظیر از خدمات و محصولات ( بیش از ۸۰ خدمت و محصول ) افتخار سرویس دهی به بیش از 14000 مشتری را دارا می باشد و با ده ها مجموعه دولتی، اتحادیه ها، انجمن های علمی دانشگاه ها و ادارات و شرکت های خصوصی كشور در زمينه فن آوری اطلاعات همكاری دارد.
مشهدهاست عضور رسمی سازمان Ripe عضو نظام صنفی رایانه ای و مجوز از واحد تجارت الکترونیک وزارت صنعت و معدن، پارتنر رسمی اکثر دیتاسنترهای معتبر داخلی و بین المللی، پارتنر رجیسترارهای معتبر و بین المللی ثبت دامنه، پارتنر شرکت های معتبر تکنولوژی نرم افزری و سخت افزاری می باشد و دفتر خارجی و بین المللی این مجموعه در کشور نیوزلند و دفترهای مرکزی و فروش مجموعه نیز در شهرهای مشهد و تهران می باشد.

ثبت دامنه ایران و بین الملل

مشهدهاست پارتنر کلیه رجیسترارهای معتبر و مطرح بین المللی می باشد و امکان ثبت بیشتر از ۲۰۰ پسوند مختلف دامنه به صورت آنلاین و آنی با قیمت رقابتی و مناسب در سیستم مشهدهاست مهیا می باشد. مشهدهاست کلیه دومین ها را با نام و مالکیت قطعی مشتری ثبت ‏می کند و صاحب امتیاز و مالک دومین ها مشتری ‏خواهد بود و کنترل پنل آنلاین با قابلیت مدیریت کلیه امور به مشتری تحویل داده داده می شود.

هاستینگ و میزبانی وب

استفاده از سرویس های هاست لینوکس به تمامی کاربرانی که امنیت و آپتایم بالای وب سایت، سرعت مناسب و سرویس ایمیل پایدار را انتظار دارند؛ توصیه می شود.مشهدهاست بهترین کیفیت و نهایت سرعت ممکن و قیمت مناسب را برای هاست های لینوکس ایران و خارج با کنترل پنل های CPanel و DirectAdmin بهمراه وب سرورهای LiteSpeed و Apache بر روی سرورهایی با سیستم عامل Cloud Linux و Centos و همچنین دیسک های پر سرعت SSD و فوق پرسرعت NVMe در بهترین دیتاسنترهای ایران و اروپا ارائه می دهد. کلیه سرویس های هاست اشتراکی در مشهدهاست دارای گارانتی بازگشت وجه می باشند.

طراحی وب سايت و ساخت نرم افزار

مشهددیزاین که عضو مجموعه مشهدهاست در قسمت طراحی می باشد با عنوان گروه یاران توس در سال ۱۳۸۲ با به کارگیری نیروهای متخصص و استفاده از تجارب اساتید دانشگاه، با هدف ارائه سرویس های میزبانی وب و خدمات نرم افزاری و گرافیکی فعالیت خود را آغاز نمود. هم اکنون با داشتن بیش از ۱۰ سال تجربه با دهها مجموعه دولتی، اتحادیه ها، انجمن های علمی دانشگاه ها وادارات و شرکت های خصوصی کشور در زمینه فن آوری اطلاعات و طراحی سایت و امور گرافیکی و تیزر های تبلیغاتی همکاری دارد.

ما با تجربه ای کارامد در کلیه امور طراحی از مشاوره و اجرا در زمینه طراحی سایت تا برند سازی و معرفی و بالا آوردن سایت و برند شما در گوگل و معرقی آن به هزاران کاربر اینترنتی و نیز در زمینه عکاسی حرفه ای از محصولات شما و کلیه امور گرافیکی از طراحی لوگو و بروشور وکاتالوگ و بسته بندی محصولات تا ساخت تیزر های تبلیغاتی در کنار شما هستیم.

سرویس های میزبانی ایمیل

طراحی حرفه ای و گرافیک

گواهی های امنیتی SSL

سرورهای اختصاصی

خدمات پیام کوتاه

پرداخت های ارزی و کارت های اعتباری

مشاوره، پژوهش و آموزش

دیدگاهتان را بنویسید