تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

همکاری در فروش و کسب درآمد با سرور پارس

گواهینامه امنیتی SSL

تنها ارائه کننده گواهینامه امنیتی SSL در ایران و دارای بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در ارائه انواع گواهینامه‌های امنیتی برای دامنه‌های بین المللی و دامنه های ملی

سرورهای اختصاصی ایران

این سرور مناسب جهت میزبانی سازمان ها و ادارات دولتی با توجه به وجود تحریم های دولت های غربی و همچین امنیت اطلاعات به جهت قرار گرفتن این سرور ها در میهن عزیزمان می‌باشد.

سرور اختصاصی مجازی

سرورهای اختصاصی مجازی یا VDS نمونه کوچکی از سرورهای اختصاصی (Dedicated Server) هستند که با در اختیار داشتن منابع اختصاصی و هارد SSD کیفیتی بیش از سرورهای مجازی (VPS) ارائه می‌کنند.

هاست لینوکس

سرویس هاست لینوکس معمولی جهت ارائه خدمات به وب سایت هایی با بازدید و مصرف معمولی از منابع سرور است که کدنویسی و برنامه نویسی آن بر پایه سیستم عامل لینوکس و با زبان های برنامه نویسی php یا پرل و … می باشد. البته هاست لینوکس بدین معناست که فقط سیستم عامل نصب شده، روی سرور لینوکس است و هیچ ارتباطی با سیستم عامل کامپیوتر شخصی شما ندارد و چنانچه روی کامپیوتر شما ویندوز نصب باشد به راحتی می توانید از هاست لینوکس استفاده کنید.

هاست ویندوز

سرویس های میزبانی شده در داخل کشور به دلیل استفاده از بستر داخلی و فواصل کم بین کاربران و سرور باعث پینگ پایین و سرعت بارگزاری بالاتر نسبت به سرویس های خارج کشور هستند که این مورد باعث شده در چند سال گذشته حجم زیادی از سایت های میزبانی شده بر روی سرورهای ایران قرار داشته باشند.
هاست ویندوز ایران سرور پارس مجهز به آخرین تکنولوژی های سخت افزاری،نرم افزاری بوده ودر داخل میهن عزیزمان میزبانی می گردد.سیستم عامل این هاست ،ویندوز سرور ۲۰۱۴ می باشد و تمامی کامپوننت های زبان های برنامه نویسی asp,asp.net,… را پشتیبانی می کند. در واقع این هاست تمامی نیازهای شما را به عنوان یک برنامه نویس مرتفع می نماید.

سرور مجازی

سرور مجازی خارج از ایران سرور پارس برای آن دسته از کاربران مناسب می باشد که وب سایت آنها دارای بازدید بالا و مصرف منابع سرور بیش از حد معمول را دارد و هاست اشتراکی پاسخگوی نیازهای وب سایت آنها نیست. این سرور ها توسط مجازی ساز Xen از کشور های انگلیس،فرانسه،آلمان و هلند آماده ارائه خدمات به شما می باشند.

سرور اختصاصی

این سرور مناسب جهت میزبانی سازمان ها و ادارات دولتی با توجه به وجود تحریم های دولت های غربی و همچین امنیت اطلاعات به جهت قرار گرفتن این سرور ها در میهن عزیزمان می باشد.
در حال حاضر سرور پارس این سرویس ها را از میهن عزیزمان ایران در اختیار شما قرار می دهد و تمامی سرور ها به طور کامل توسط این شرکت پشتیبانی و مدیریت می شوند.
تیم فنی سرور پارس قدرت را در زمینه مدیریت سرور به شما اهدا خواهد کرد و سرور اختصاصی شما را در هر زمینه ای با توجه به میل شما راه اندازی و از جهت امنیت،سرعت،قدرت به طور کامل تضمین می نماید, همچنین میتوانید از سرویس مدیریت کامل نرم افزاری سرورپارس استفاده نمایید (این سرویس هزینه جداگانه خواهد داشت).

دیدگاهتان را بنویسید