تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

نوبیتکس ، اولین پلتفرم دانش بنیان مبادله ارز و کریپتوها

معرفی تیم نوبیتکسمعرفی تیم نوبیتکس

نام نوبیتکس از ترکیب سه واژه “نو” به معنای جدید، “بیت‌کوین” و “اکسچنج” به معنای مبادله ساخته شده است. نوبیتکس نخستین بازار حرفه‌ای یا اصطلاحاً Exchange Market برای مبادله دارایی‌های دیجیتال و رمزارزهای بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، لایت‌کوین، بیت‌کوین کش و تتر با پول رایج ایران (ریال) است. هدف گروه نوبیتکس فراهم نمودن بستری امن، سریع و آسان جهت تبادل مستقیم بین خریداران و فروشندگان است. این بستر به عنوان واسطه ای میان خریداران و فروشندگان، امنیت معاملات و وصول دارایی های مبادله شده را تضمین می‌کند.

نوبیتکس با هدف رفع نیاز کاربران ایرانی برای مبادله دارایی های دیجیتال در تابستان ۱۳۹۶ شکل گرفت. پس از تحقیقات اولیه و سنجش میزان نیاز بازار ایران به چنین محصولی، هسته اولیه تیم در باشگاه کارآفرینی تیوان استقرار یافت. به تدریج و با افزوده شدن نفراتی با تخصص‌های مختلف، تیم بزرگ‌تر شد. با تلاش شبانه روزی، این تیم موفق شدند اولین نسخه بازار را در زمستان ۱۳۹۶ رونمایی کنند.

نوبیتکس با کمک تیم پویای خود همواره می‌کوشد جدیدترین قابلیت‌ها و ویژگی‌ها را همگام با بازارهای جهانی در اختیار کاربران عزیز ایرانی قرار دهد. در بخش قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید نوبیتکس می‌توانید از جدیدترین ویژگی‌های افزوده شده به بستر نوبیتکس مطلع شوید.

اهداف و ارزش‌های مااهداف تیم نوبیتکس

اهداف آتی

  • توسعه بستر تبادل نوبیتکس برای پوشش حداکثری ارزهای دیجیتال معتبر
  • همکاری با استارت آپ ها و شرکت های دیگر در جهت ایجاد درگاه پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال به منظور تسویه با مشتریان خارجی
  • همکاری با ICO های ایرانی و ایجاد زمینه عرضه و جذب سرمایه
  • ورود به بازار خاورمیانه

ارزش‌های ما

  • تعهد و تخصص تیم نوبیتکس
  • محافظت و امانت‌داری از دارایی‌های مشتریان
  • پاسخگویی به نیازها و پرسش‌های مشتریان به بهترین شکل ممکن

دیدگاهتان را بنویسید