تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

سیستم همکاری در فروش وب داده

ما برای هر کسب و کار یا پروژه با هر اندازه ای ، سرویس مخصوصی داریم .

هاستینگ وب داده، برای تمامی کسب و کار های حساس و مهم ، که نیاز به آپ تایم بالا دارند ، میتواند سرویس های حرفه ای را در هر سطحی ارائه کند .


هاست اشتراکی

هاستی که با تمامی وب سایت ها سازگار است . اگر برای برای شروع و یا پروژه کوچک نیاز به هاست دارید، هاست اشتراکی وب داده با کنترل پنل های سی پنل و دایرکت ادمین ، انتخابی عالی برای شما خواهد بود .

هاست وردپرس

کامل ترین راه حل ، برای سایت وردپرسی شما، بدون محدودیت ترافیک و بازدید یکتا ، پیشرفته ترین سیستم بک آپ گیری ابری دنیا، بر روی هاست های وردپرس وب داده قرار داده شده است .


سرور مجازی اقتصادی

نیاز به سرور مجازی با کیفیت و ارزان قیمتی دارید ؟ انتخاب صحیح شما سرور های اقتصادی وب داده می تواند باشد . با بیشترین کیفیت و کمترین قیمت میتوانید همین الان یک سرور مجازی دریافت کنید .

سرور مجازی حرفه ای

نیاز به سروری حرفه ای ، با امکاناتی خاص و به روز دارید ؟ سرور های مجازی حرفه ای نو آورانه ترین فناوری های روز سرور های مجازی را در اختیار شما می گذارند .


هاست بک آپ

موفقیت شما در دنیای آنلاین وابسته به بک آپ گیری است ، با تهیه هاست بک آپ وب داده ، میتوانید از اطلاعات سایت هایتان در سروری جانبی بک آپ گیری کنید ، تا در صورت بروز هر گونه مشکل برای هاست یا سرور اصلی تان ، جای بک آپ هایتان امن باشد .

هاست دانلود

نیاز به فضایی برای ذخیره فایل های خود دارید ؟ هاست دانلود وب داده، به سادگی با هزینه ای پایین میتواند میزان فضایی بالا در اختیار شما بگذارد . همیشه در کنار هاست های اصلی ، یک هاست دانلود برای به اشتراک گذاری فایل های دانلودی با کاربرانتان استفاده کنید .

  • ایمیل :sales@webdade.com
  • تماس: ۰۲۱۰-۹۱۳۰-۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید