تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

سیستم همکاری در فروش فارس فایل

درباره فارس فایل

سامانه “فارس فایل” ابتدا درسال ۱۳۹۲ بصورت ساده و سایت اولیه افتتاح شد، تا درسال ۱۳۹۳ بصورت سیستم ساز همکاری در فروش فایل سایت به کار خود ادامه پیشرفت داده شد تا اینکه درسال ۱۳۹۵ رسماً بصورت فروشگاه ساز تازه تر شد و بالاخره با طراحی نوین درسال ۱۳۹۷ با پیشرفت درزمینه سئو در نتایج و جستجوی گوگل و همراهی تیم قدرتمند بهینه سازی سایت و ارائه بهترین خدمات ازجمله پنل کسب درآمد بازاریابی فایل برای اعضای سایت و در کنار تبلیغات هزینه برسایت در انجمن ها، پیج ها و کانالها… با تغییرات ظاهری و گرافیکی به کار خود باسرعت ادامه داد و درسال ۱۳۹۸ با دراختیار گذاشتن امکانات برای فروشنده ها، رفع کاستی ها و پتشیبانی های ۲۴ساعته، حال رسما بصورت حرفه ای و مدرنیته در حال پذیرایی همیشگی از شما و فعالیت خود میباشد.

لازم به ذکرست که این افتخار را داریم به عنوان یکی از بزرگترین سامانه های ارائه دهنده سرویس ساز فروشگاه های پیشرفته و بصورت آپلود رایگان فایل جهت ایجاد فروشگاه فایل ، فروش فایل و خرید فایل محصولات دانلودی در ایران زمینه را به صاحبان فایلهای مجازی و دیجیتالی میدهید تا ابزارهای مورد نیاز جهت فروش فایل هایتان را به صورت یکجا و آماده فراهم میکند و مهارت و استعدادی که شما در رشته و زمینه خود در قالب فایلهایی که گنجایشی در فلش دارند ازجمله ایبوک ها ،فایل های PDF,Word,…گرفته تا فایلهای لایه باز ساده و فتوشاپ گرافیکی، ویدئو های آموزشی، نرم افزار اندروید، برنامه کامپیوتر ،مقالات درسی، پاورپوینت های آماده، پروژه های برنامه نویسی، تحقیقات دانشگاهی و ….خود را بصورت رایگان در عرضه فروش رسانید و شروع به درآمد بصورت اینترنتی نمایید.

این تجربه را آغاز کنید و صاحب یک وبسایت فروشگاهی شخصی فول امکانات با دامنه اختصاصی، سامانه فعال پیامک و ایمیل، درگاه بانکی فعال و آماده شوید فقط کافیست تا با عضویت بصورت انحصاری شروع به ارائه و فروش محصول خود نمایید. «فروشگاهی قدرتمند و حرفه ای برای مطالب، محصولات و فایل های خود ایجاد و در صفحات اول گوگل در معرض فروش قرار دهید»!

ویژگی های فروشگاه فارس فایل

فروشگاه ساز رایگان محصولات دانلودی با امکاناتی حرفه ای بستر جدید همه آنچه برای شروع کسب درآمد از اینترنت نیاز دارید در فارس فایل شروع کنید و تمرکز خود را مستقیما روی فروش قرار داده و بدون درگیری با مسائلی همچون خرید هاست، سیستم مدیریت محتوا و اخذ درگاه پرداخت و… فروش خود را شروع کنید!.

ارائه فروشگاه اختصاصی رایگان

دوست دارید آدرس وبسایت شما چه باشد؟ در فارس فایل میتوانید خیلی سریع دامنه مورد نظرتان را ثبت کنید.

کنترل پنل برای مدیریت فروشگاه

اختصاص یک آدرس اینترنتی رایگان برای فروشگاه شما و میزبانی فروشگاه و فایل های شما تا حجم و پهنای باند نامحدود! یعنی فضای فروش نامحدود فایل برای شما وجود دارد.

کسب رتبه های برتر گوگل

وبسایت یا فروشگاه اینترنتی شما تمام استانداردهای لازم برای کسب رتبه های بالای گوگل را دارد و به اصطلاح، کاملاً برای سئو آماده است.

مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی

ارائه درگاه پرداخت آنلاین اینترنتی و امن برای مشتریان شما جهت خرید فایل و پرداخت هزینه بدون ماليات که توسط کليه کارتهاي بانکي عضو شتاب امکانپذير است.

تسویه حساب به موقع و منظم

دارای سیستم شفاف مالی، به موقع، منظم و دقیق در حداقل زمان ممکن و با کمترین میزان سقف برداشت بدون محدودیت زمانی شما میتوانید درآمد حاصل از فعالیت خود را درخواست نمایید.

شروع یک موفقیت آنلاین مناسب

با ثبت نام رایگان شما میتوانید از امکانات و ابزارهای سایت شروع به ساخت فروشگاه اینترنتی خود کنید و کلید موفقیت خود را روشن کنید.

سیستم پشتیبانی کاربران و مشتریان

ما در تمام روزهای هفته از ساعت ۹ الی ۲۰ از طریق تیکت در سایت، ایمیل و تلفن پاسخگوی شماست.

تعرفه خدمات و امنیت اطلاعات

فارس فایل با در اختیار گذاشت هاست هایی در سرورهای اختصاصی قدرتمند، آپ تایم،بکاپ گیری فایلها شما ، پشتیبانی،.. حداکثر امنیت را فقط با دریافت اشتراک ماهانه برای تمدید خدمات با بهترین کیفیت به ارائه آورده است.

مزایای فروش در فارس فایل

در فارس فایل علاوه بر آنکه یک سایت یا فروشگاه حرفه ای دارید می توانید با چند کلیک فایل های خود را تبدیل به پول و سرمایه نمایید و آنها را برای فروش بگذارید و یا از بازدید کنندگان سایت خود کسب درآمد نمایید. شما میتوانید به راحتی با چند کلیک یک کسب و کار دائمی و اینترنتی برای خود بسازید و مادام العمر از درآمد آن استفاده نمایید.

  • نیاز به فعالیت در زمان خاصی ندارید.‏
  • درآمد خود را سریع دریافت کنید.‏
  • آنلاین و سریع.
  • نیازی به تخصص خاصی ندارید.‏
  • ‏نیاز به سرمایه گذاری ندارید.‏
  • ‏نیاز به رفت و آمد ندارید.‏
  • در هر مکانی که باشید می توانید فعالیت داشته باشید.‏

دیدگاهتان را بنویسید