تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

دریافت ارز دیجیتال رایگان از صرافی کِرکس | CREX24

درباره صرافی CREX24

تیم کِرکس بیست و چهار از سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز نمود و با درک خوبی که از تجارت ارز دیجیتال و نیاز های مشتریان داشتند توانستند در مدت زمان کوتاهی با صاحبان کریپتوکارنسی همکاری کنند.

رابط کاربری ساده و در عین حال کاربردی سایت صرافی CREX24 گزینه ای مناسب برای تریدرهای مبتدی و با تجربه می باشد. میزان کمیسیون کِرکس کم است و این موضوع باعث می شود تریدر ها حداکثر سود خود را ببرند.

شما می توانید در کِرکس هم با کارت های بانکی بین المللی(Perfect Money و Epay) و هم با کریپتوکارنسی عملیات دریافت و پرداخت را انجام دهید و در صورت نیاز به پشتیبانی می توانید به دو زبان انگلیسی و روسی از تیم پشتیبانی CREX24 پشتیبانی دریافت کنید.

طیف گسترده ای از روش های واریز و برداشت

تجزیه و تحلیل پیشنهاد بازار موجود در معاملات معکوس معاملات نشان می دهد که بعضی از معامله گران گاهی تلاش می کنند که حساب خود را با استفاده از پول فیات و یا حذف پول فیات از حساب خود. حتی بورس ارز رمزپایه معروف هم همیشه این فرصت را ارائه نمی دهند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم این را تصحیح کنیم. مشتریان می توانند حساب خود را در CNY، یورو، ین، روبل یا دلار اضافه کنند. هیچ محدودیتی در میزان مبلغی که می تواند واریز یا حذف شود وجود ندارد.

  • کارت‌های بانکی
  • کیف های پول الکترونیک
  • سیستم‌های پرداخت

هنگامی که ارز تبدیل می شود تمام واریز ها و برداشت ها در نرخ ارز فعلی سیستم پرداخت انجام می شود.

ابزار آسان برای استفاده برای ارائه و تجزیه و تحلیل داده ها

تجارت ارز رمزپایه یک صنعت مالی جوان است. این به سرعت در واکنش به تقاضای معامله گران توسعه می یابد.

ما نیازهای بازار را نظارت می کنیم و لیستی از ویژگی های موجود را مطابق با آن توسعه می دهیم. ما فن آوری های مدرن را برای تسهیل تجزیه و تحلیل تقاضا و کمک به مشتریان تصمیمات تجاری می گیریم. معامله گران ما وضعیت فعلی را با ابزار قابل اطمینان در بورس ارز رمزپایه می کنند.

نمودار نرخ ارز

نمودار نرخ ارز ما اجازه می دهد تا معامله گران ما داده های نمایش داده شده سفارشی:

  • رابط کاربری را با ۴۰ پارامتر تغییر دهید
  • نوع گراف را انتخاب کنید
  • محدودیت زمانی را تنظیم کنید
  • از ۷۰ شاخص استفاده کنید

پلت فرم قابل اطمینان برای خرید امن ارز رمزپایه

هکرها به طور فزاینده ای مبادلات رمزنگاری را هدف قرار می دهند.

در سال ۲۰۱۷، بزرگترین بورس ارز رمزپایه هک شد. هکرها اطلاعات مشتریان و میلیون ها دلار در بیت کوین را به سرقت برده اند. برای اطمینان از اطلاعات شخصی و دارایی معامله گران، ما از سیستم های اطلاعات امنیتی چند سطحی استفاده می کنیم.

امنیت داده ها

  • ۲FA حفاظت از حساب را فراهم می کند و مانع از دسترسی افراد به اشخاص ثالث می شود
  • گواهی SSL به معامله گران کمک می کند اطلاعات خود را در حین انتقال محافظت کنند
  • کاهش DDoS دسترسی بدون محدودیت به بازار ارز را فراهم می کند

دارایی های امنیتی

  • پس از تأیید شناسه کاربری، می توان منابع را حذف کرد
  • دارایی های رمزنگاری در ذخیره سازی گرم / سرد نگهداری می شود
  • از زمانی که اطلاعات شخصی تغییر مییابد، مبلغ منقضی به مدت ۷۲ ساعت تعلیق می شود

معامله گر معکوس برای تمام معامله گران

واریز / برداشت

نرخ های کمیسیون به پول و روش استفاده شده برای ایجاد واریز ها و برداشت ها بستگی دارد.

حداقل کمیسیون: ۱٪

کمیسیون بازرگانی

  • پرداخت های تخفیف در مبادلات کمیاب است. ما از تمام معامله گران بازار که سفارش خرید و فروش را می دهند، حمایت می کنیم و هزینه های اضافی به سازندگان بازار پرداخت می کنیم.
  • برای معامله گرانی که سفارشات موجود موجود را تشکیل می دهند، کمیسیون به حجم معاملات بستگی دارد: هرچه حجم آن بیشتر باشد، کمیسیون کمتری خواهد بود. حداقل کمیسیون ۰٫۰۶٪ است.

پلت فرم مناسب برای معاملات معروف ارز رمزپایه

CREX24 بورس ارز رمزپایه جدید است. وب سایت رسمی CREX24 در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد. در پی محبوبیت روزافزون ارزهای دیجیتال، ما یک پلت فرم تجاری مناسب و کاربردی را توسعه داده ایم.

ارزهای رمزپایه بسیار فرار هستند – ارزش آنها اغلب تغییر می کند. هیچ مقررات انتقالی مسلط مرکزی وجود ندارد، بنابراین ارزش آنها به طور عمده به تقاضا و عرضه در بازار بستگی دارد. این باعث می شود ارزهای رمزپایه یک دارایی جذاب برای تجارت در بازار ارز باشد.

با توجه به محبوبیت آن، تقاضا برای ارز رمزپایه در حال افزایش و ارزش آن در حال رشد است. به همین ترتیب، تبدیل به یک سرمایه گذاری سودمند دراز مدت می شود.

روش های جدیدی برای صرفه جویی در ارز دیجیتال در حال شکل گیری هستند، مانند خرید کالاها و خدمات. با توجه به پرداخت سریع، هزینه های پایین و امنیت اضافی، ارز رمزپایه یک راه مناسب برای پرداخت را نشان می دهد.

تجارت راحت با CREX24

برای مبتدیان و معامله گران با تجربه

پشتیبانی ۲۴ ساعته

قابلیت در حال رشد

واریز ها و برداشت های نامحدود

دیدگاهتان را بنویسید